Hej, jag har Windows 8, men ej aktiverat för jag har inte produktnyckeln (den är installerad på en annan dator), kan jag få Windows 10 då? Jag har ingen Windows ikon i högra hörnet.
Det är inte alla versioner av w8 som är uppgraderingsbara. Jag installerade nyss win 8.1 Pro med en kms activering och då dök ikonen upp efter ngn vecka.
Jag har WIN 8.1 64 jag har gjort alla uppdateringar som jag får tillgång till via win-update och har på automatiska uppdateringar ändå får jag ingen windowsikon nere i statusfältet vid klockan?
Kan jag på något annat sett ladda ner WIN 10 och använda mig av den produktnyckeln som jag har till Win 8 ?
Edit: Jag hittade en download för Win 10 preview.
Senast redigerad av FullADHD 2015-06-17 kl. 16:24.
hiphoppucko1337 och zob:
Vänta tills Win 10 släpps. Säkrar detaljer lär vi inte se förrän det är dags.
Just nu går massor av rykten, gissningar, frågor mm. Tex att det kan varierar när folk få besked att de kan börja uppdatera. Lär bli ett väldigt tryck om alla ska ladda ned samtidigt.
Senast redigerad av panpo98 2015-06-17 kl. 16:42.
Vänta tills Win 10 släpps. Säkrar detaljer lär vi inte se förrän det är dags.
Just nu går massor av rykten, gissningar, frågor mm. Tex att det kan varierar när folk få besked att de kan börja uppdatera. Blir ett väldigt tryck om alla ska ladda ned samtidigt.
Jag har WIN 8.1 64 jag har gjort alla uppdateringar som jag får tillgång till via win-update och har på automatiska uppdateringar ändå får jag ingen windowsikon nere i statusfältet vid klockan?
Kan jag på något annat sett ladda ner WIN 10 och använda mig av den produktnyckeln som jag har till Win 8 ?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!