Hej! Jag har ett problem att jag måste kissa hela tiden. Det svider i min snopps urinmynning. Jag har testat mig för klamydia och urinvägsinfektion men det gav inget utslag. Någon som vet vad det kan bero på?
Hade samma problem en gång, gick till vc och kollade men de såg inget så mor min gav mig nåt som hette "propolis" att svälja några ggr om dagen. Känns och ser ut som små barkbitar..
Men problemen gick över efter några dagar så jag tror det funkade
jag kan också få såna där kiss-attacker men då efter sex. Det v
brukar hjälpa att sjölja (stavning) av snorren
Det stavas "skölja".
Du vet att inkubationstiden för diverse könssjukdomar kan variera - det kan vara en god idé att gå till läkaren och be dem att ta ett prov vid urinrörsmynningen. Det kanske rör sig om någon annan infektion eller bakteriell sjukdom, typ Staffar?
Hej! Jag har ett problem att jag måste kissa hela tiden. Det svider i min snopps urinmynning. Jag har testat mig för klamydia och urinvägsinfektion men det gav inget utslag. Någon som vet vad det kan bero på?
Det finns en uppsjö andra könssjukdomar som generar ospecifik uretrit. Testa dig för Mycoplasma Genitalium och självklart Gonorré? Varför har inte detta gjorts?