Hej!
I många år har jag haft problem med slem i halsen som ofta på morgonen gör att jag hostar. Första "hostningen" orsakar alltid en till "hostning" som gör att jag direkt börjar må illa och spyr. Brukar oftast ske efter jag ätit frukost, testade ett tag att sluta äta och bara dricka något men blir alltid samma samt att jag ju inte kan gå utan mat och halvt svälta ihjäl mig själv.
Det problemet är alltid samma. Nu har jag även i snart 4 veckor åkt på någon slemhosta som inte vill ge sig. Hostar oavbrutet hela tiden både torrhosta och slemhosta och ibland kommer det upp och ibland inte. Oftast hostar jag tills jag knappt kan andas eller tills jag spyr. Börjar bli jävligt påfrestande eftersom problemen sen innan blir ännu värre när detta pågår hela tiden sedan 4 veckor. Har även börjat få "bultande slag" i huvudet varje gång jag hostar och även svårt att andas/blir lätt andfådd hela tiden. Vad är det för fel på mig egentligen?!
Läkare säger att jag ska testa slemlösande men det fungerar ej och jag kan ju som sagt inte utesluta mat heller.. någon som har liknande och har tips/vet vad man kan ta sig till?