2015-06-16, 01:10
Medlem
Hello!

Jag drar till Prag i augusti några dagar och tänkte träffa så många tjejer som möjligt. Både proffs och "icke-proffs".
När det gäller proffsen är det ju hur lätt som helst av naturliga anledningar.
Men när det gäller vanliga tjejer är det ju en annan femma.
Därför tänkte jag förbereda genom att skapa en relation via nätet innan.
Så jag undrar om ni vet bästa dejtingservicen på internet när det gäller utomlands och då i detta fallet prag?

Någon som varit i Prag får förresten mer än gärna ge tips på ställen att besöka som svensk där man kan ha en bra chans att få med sig någon till hotellrummet!

Ha en bra kväll/natt/morgon/dag/whatsoever
Citera
2015-06-16, 01:16
Bannlyst
Tinder funkar överallt förutom i Dryg-Sverige. Det kan jag tala om för dig.
Citera
2015-06-16, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alcoholwanted

Det är så alltså?
Berätta mer!

Kan man använda Tinder även utanför det geografiska område man befinner sig i för tillfället?
Citera
2015-06-16, 09:52
Medlem
Frizks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLASHUNG
Det är så alltså?
Berätta mer!

Kan man använda Tinder även utanför det geografiska område man befinner sig i för tillfället?

Ja det kan man men då måste man ha Tinder Plus/Premium som kostar månadsvis.
Citera
2015-06-16, 15:53
Medlem
RonnyRasks avatar
Jadu, I prag finns det många ställen du bör besöka om du är intresserad av kvinnor! Kan rekomendera Hot peppers starkt. Gratis inträde, massvis med snygga flickor som inte kan låta dig vara i fred!

Om du mot förmodan inte är intresserad av strippor och horor kan det faktiskt bli aningen svårt. Såvida du inte pratar ryska eller tjeckiska. Det var fan i mig ingen där som förstod sig på engelska. Man fick för det mesta kommunicera med handgester. Däremot, är det ju ganska mycket turister där. En av Europas största nattklubbar, 5 floor eller vad den nu heter är ett ganska schysst ställe om du är ute efter ragg. Billig alkohol och mycket folk, däremot verkade de flesta vara väldigt unga. Nåväl, lycka till!
Citera
2015-07-18, 14:30
Medlem
Skogismyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alcoholwanted
Jag har tryckt gilla på säkert en miljon svenskor här i Sverige, under lång tid (månader), och har fått 1 matchning.
Men när jag drog till Finland och tryckte gilla där på kanske 30 tjejer eller nåt (en bråkdel av hur många jag gillat i Sverige) så fick jag direkt 2 matchingar på några dagar.
Märkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in