• 1
  • 2
2015-06-14, 15:49
Medlem
Jag har d aldrig sett ngra sna mappar p nn dator trots att jag har Ccleaner och Winrar. Oavsett hur frsiktig s har ngot hnt.

Kommer det tillbaka s fr ta och leta igenom datorn p andra stt n vad du gjort hittills. Brja i kontrollpanelen bland de installerade programmen. Installera ntt annat skerhetsprogram tex "Malwarebytes Anti-Malware".

Frvnta dig dock inte att ha sn tur att du hitta ngot.

I vrsta fall fr du ta bort och installera om Windows. Ta bort alla partitioner p Windows disken fr skerhets skull fr att fixa fel dr det det inte rckte att formatera och installera om allt.
Senast redigerad av panpo98 2015-06-14 kl. 15:53.
Citera
2015-06-14, 16:20
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panpo98
Jag har d aldrig sett ngra sna mappar p nn dator trots att jag har Ccleaner och Winrar. Oavsett hur frsiktig s har ngot hnt.

Samma hr och anvnder samma program. Detta har jag gjort i mnga r och aldrig haft problem vare sig med programmen eller med suspekta kataloger.
Citera
2015-06-14, 16:33
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permaflox
Ok jag fick bort asset. Stngde ner diverse processer, resulterade med att datorn upplevde ett "kritiskt fel" och skulle p automatik startas om om exakt 1 minut. Nr datorn vakna upp igen var det borta. Ok? Liksom, vet inte vad jag gjorde exakt fr att det skulle frsvinna, men nu r det borta i alla fall.

Tack fr hjlpen!

/Tamlander

Baserat p vad du skriver i ovan inlgg s skulle jag kra en sfc /scannow fr att kolla upp datorn .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in