Det är lite svårt att säga exakt hur de skiljer sig mot tex. marlboro (röda).
Men jag skulle nog säga att dom har en lite renare smak, eller hur nu man ska säga. Smakar "finare"...
Man kan ju inte jämföra smaken av cannabis med smaken av tobak. Det är ju två HELT olika smaker. Men Davidoff ciggen smakar "mindre tillsatser" om man ska säga så. Mindre skit helt enkelt känns det som.
Grejen med exklusiva cigarretter tycker jag är att de ska vara lite svårare att få tag i. Priset är inte viktigt.
Själv röker jag Davidoff Slim alt Rothmans.
Davidoff finns på många välsorterade affärer.
Jag köper mina på ett minilivs i Göteborg.
Grejen med exklusiva cigarretter tycker jag är att de ska vara lite svårare att få tag i. Priset är inte viktigt.
Själv röker jag Davidoff Slim alt Rothmans.
Davidoff finns på många välsorterade affärer.
Jag köper mina på ett minilivs i Göteborg.
Pak-tobak nära saluhallen i Göteborg?
De säljer det mesta när det häller tobak och röka
Såg Davidoff i skyltfönstret där, idag..
Pak-tobak nära saluhallen i Göteborg?
De säljer det mesta när det häller tobak och röka
Såg Davidoff i skyltfönstret där, idag..
Nej jag köper på minilivsbutiken mittemot Jacobs Café på Haga Nygata.
De har inget stort sortiment men just Davidoff hade de fyra sorter av!
(vanliga/slim, röd/vit)
Jag vet, har även varit i deras affär i sturegallerian i Sthlm.
Dock så sålde de inte davidoff cigaretter, men däremot ciggarer osv.
Men nu har de börjat sälja davidoff på många ställen i sthlm så det problemet är fixat
Kommer ihåg sen jag letade efter att byta märke att Benson&Hedges var lite dyrare likaså Dunhill och Phillip Morris med kolfilter,har aldrig dykt på Davidoff hemma i östersund.
Jag vet, har även varit i deras affär i sturegallerian i Sthlm.
Dock så sålde de inte davidoff cigaretter, men däremot ciggarer osv.
Men nu har de börjat sälja davidoff på många ställen i sthlm så det problemet är fixat
Kanske du kan berätta vilka ställen, jag handlar oftast mina cigg på Pressbyrån och där har dom ju inte direkt ett stort sortiment
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!