2025-12-31, 11:53
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Den här Favoriter-knappen som folk nämner varit borta har jag aldrig sett innan under mina många år som medlem men den dök plötsligt upp för mig nu idag?

Den har en stjärna brevid sig nu, vilket det inte var tidigare. Så något jävla fuffens har de haft för sig.
Citera
2025-12-31, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Den har en stjärna brevid sig nu, vilket det inte var tidigare. Så något jävla fuffens har de haft för sig.
Men den har alltid funnits? Har aldrig sett den förut och jag är inne varje dag sedan åratal tillbaka.
Citera
2025-12-31, 11:58
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Den här Favoriter-knappen som folk nämner varit borta har jag aldrig sett innan under mina många år som medlem men den dök plötsligt upp för mig nu idag?

Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Citat:
Men den har alltid funnits? Har aldrig sett den förut och jag är inne varje dag sedan åratal tillbaka.
Stjärnan har inte funnits där tidigare. Kanske för flera år sedan. Men inte i närtid.

Har en printscreen på startsidan som är fyra dagar gammal som saknar stjärna.
Citera
2025-12-31, 19:49
Medlem
Radikalexorcists avatar
Kan inte logga in längre med Brave. Klickar jag på logga in så händer ingenting.
Ibland går det men då kan jag bara vara inloggad i forumet men inte posta. Klickar jag på "citera" eller "svara" så möts jag bara av ett fönster som säger:

Du är inte inloggad
401 Unauthorized
Du behöver vara inloggad för att besöka denna sida. Är du inte tidigare medlem, går det bra att bli medlem.

Med Chrome verkar allt funka men inte med Brave.
Har rensat cache, testat att slå av alla tillägg i Browsern, testat med och utan VPN (Mullvad) men det är tvärstopp med Brave.
Citera
2025-12-31, 20:25
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:

Visst är den ny? Jag har aldrig sett den förrän idag.

Vad är det för trådar den visar? Trådar som flest prenumererat på?
Citera
2026-01-01, 07:07
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag kommer inte åt flashback från min fasta uppkoppling, bahnhof som leverantör, har varit sedan igår kväll. Har provat med annan webläsare, inga andra sidor som är drabbade. Fungerar utmärkt när jag använder telefonen som surfzon. Varför blir det på detta viset?
Citera
2026-01-01, 07:34
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Visst är den ny? Jag har aldrig sett den förrän idag.

Vad är det för trådar den visar? Trådar som flest prenumererat på?

Du ställer in i kontrollpanelen vad som ska visas. Själv har jag "Mina prenumerationer".
Citera
2026-01-01, 09:29
Medlem
Blåbärskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag kommer inte åt flashback från min fasta uppkoppling, bahnhof som leverantör, har varit sedan igår kväll. Har provat med annan webläsare, inga andra sidor som är drabbade. Fungerar utmärkt när jag använder telefonen som surfzon. Varför blir det på detta viset?
Exakt samma sak för mig. Funkar med Tor.
Citera
2026-01-01, 09:33
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radikalexorcist
Du är inte inloggad
401 Unauthorized
Du behöver vara inloggad för att besöka denna sida. Är du inte tidigare medlem, går det bra att bli medlem.

Felaktigt lösenord, förenklat. Svårare: låter som trasig token i kakburken (session/CSRF-mismatch). Så prova rensa allt så inget ligger kvar och stör. Försök sen igen.

Antingen det eller kombinera med allow 3rd party cookies. Du behöver bara ge rättigheterna på Flashback.org, om du vill undvika globala settings. Prova stänga av brave shield tillfälligt medan du refreshar kakburken. När du loggat in igen kan du starta upp braveskölden igen, np.
Senast redigerad av The Crash 2026-01-01 kl. 09:46.
Citera
2026-01-01, 11:42
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåbärskungen
Exakt samma sak för mig. Funkar med Tor.

Det blir connection reset så jag misstänker att det är ett försök att stoppa dessa ddos-attacker och många oskyldiga ip-addresser tyvärr också blivit blockerade.
Citera
2026-01-01, 13:22
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Det blir connection reset så jag misstänker att det är ett försök att stoppa dessa ddos-attacker och många oskyldiga ip-addresser tyvärr också blivit blockerade.
Men varför stoppar dom adresser från bahnhof, flashback och bahnhof är väl bff's. Mäkta irriterande är det.
Citera
2026-01-01, 13:26
Medlem
Blåbärskungens avatar
Citat:
jag får ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in