2015-10-10, 21:21
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Borde ja men felet såg ut som det jag hade med certifikatfel.
Just nu så ser FB ut som rappakaljan i min bild om jag går in med Chrome men ser bra ut som jag går in med Microsoft Edge. Är det några kompatibilitetsproblem här? Jag har rensat webbhistorik, Cookies och allt men problemet i Chrome kvarstår.
Citera
2015-10-11, 01:40
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Just nu så ser FB ut som rappakaljan i min bild om jag går in med Chrome....
Kollade precis denna tråden ej inloggad och sidan laddas som den skall.
Citera
2015-10-11, 08:59
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Stundtals ser Flashback ut så här: http://s258.photobucket.com/user/Jonas1968/media/Flashbackerror.jpg.html Detta problem har kommit från och till på FB. Det brukar inte spela någon roll vilken Webbläsare man använder. Vad är det som händer?

Så blir det ibland för mig på plattan, men om man laddar om sidan ett par gånger blir det normalt igen.
Citera
2015-10-14, 14:10
Medlem
-X-hellfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -X-hellfire
Fick detta att funka i win81 med Firefox men har duelbootat(multi) till win-xp och där blir det samma fel igen flera gånger per dag. Kan inte göra som ovan utan det blir bara en vit ruta.

Certet ser ut att vara nytt, har provat tömma cache, och ibland verkar det funka en stund men sedan slutar det funka, även efter öppnat firefox igen.

Den här tråden tex var paj men efter många försök kom den upp.

Hur kan man fixa det?
Har stora problem fortfarande med flashback med Firefox 28 portable, även med senaste installerade Firefox 41+ samt andra webbläsare.

Ibland funkar det direkt men sedan är det hopplöst, det tar 5-10 minuter för att få sidor att ladda korrekt/normalt.

Varför gör det såhär?
Citera
2015-10-14, 23:24
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -X-hellfire
Har stora problem fortfarande med flashback med Firefox 28 portable, även med senaste installerade Firefox 41+ samt andra webbläsare.

Ibland funkar det direkt men sedan är det hopplöst, det tar 5-10 minuter för att få sidor att ladda korrekt/normalt.

Varför gör det såhär?
För mig bara på TOR men å andra sidan hela tiden problem då. Och bara på Flashback. Kan det i så fall rimligen bero på mina hård- respektive mjukvaror?
Citera
2015-10-14, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
För mig bara på TOR men å andra sidan hela tiden problem då. Och bara på Flashback. Kan det i så fall rimligen bero på mina hård- respektive mjukvaror?

Exakt samma gäller för mig. Hur "ovanligt" är detta problem egentligen, kan man undra? Jag har en endast 3 månader gammal dator. Flashback-krånglet började första gången för några veckor sedan.
Citera
2015-10-16, 09:31
Medlem
Citat:
Stundtals ser Flashback ut så här: http://s258.photobucket.com/user/Jonas1968/media/Flashbackerror.jpg.html Detta problem har kommit från och till på FB. Det brukar inte spela någon roll vilken Webbläsare man använder. Vad är det som händer?

Jag har också detta problemet med både firefox och safari på dator och ipad. Jag sökte på certifikat i tråden och hittade lite information om vad problemet kan vara men inget om hur jag kan fixa det (dock skummade jag bara så jag kan ha missat det).
Citera
2015-10-17, 15:17
Medlem
CSRF-token ?

Får felmeddelande när jag ska skicka PM.
Citera
2015-10-17, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medarbetaren
CSRF-token ?

Är det samma problem jag hade en gång innan jag hade upptäckt Avdelningen Flashback? Se (FB) Lite problem med att skicka privata meddelanden på FB.

(strax efter att jag skapat den tråden hittade jag själv Flashback, såg först bara underavdelningarna och rapporterade att tråden skulle flyttas till rätt avdelning).
Citera
2015-10-29, 21:18
Medlem
Citat:
Samma för mig, jävligt störande!

Samma sak i både Firefox och Chrome. Har rensat cashen m.m. utan resultat.
Senast redigerad av --aa-- 2015-10-29 kl. 21:50.
Citera
2015-10-29, 22:17
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
CSRF-token ?

Klicka förhandsgranska och sen skicka.
Citera
2015-10-29, 23:19
Medlem
Strychnos avatar
Citat:
CSRF-token ?

Citat:
Ursprungligen postat av --aa--
Samma för mig, jävligt störande!

Samma sak i både Firefox och Chrome. Har rensat cashen m.m. utan resultat.

Att det blir fel med CSRF tolken är ett känt problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in