2015-06-17, 21:32
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare
Saxat från FB-gruppen:

"Vila i frid Luna

Hej igen allihop... Nu är det så att ett problem har uppstått. Som ni vet så fanns det 3 män i bilen som miste sina liv förutom Luna. En av dem var den 23 killen från Serbien. Nu är hans familj här i Göteborg för att ta hem sin son, men det kommer att kosta dem mycket eftersom han varken får stöd från ambassaden eller staten. Den unga killen försökte hjälpa Luna genom att skydda henne med sin kropp, tack vare honom kunde Luna vara med sin mor i cirka 10h. Nu behöver han komma hem till Serbien. Vi har försökt att samla ihop lite pengar men det räcker tyvärr inte. Så snälla gott folk skänk lite pengar till den här familjen som är i behov av er stöd.
Swish 0725-383660.

Hör av er om ni vill veta mer.
Hälsar
Serap D.Uznr"

Nå kära flashbackare. hur mycket kommer DU swisha?

Vilket skitsnack, hur fan kan dom veta att han skyddade henne.
Jag bidrar med hmm 0kr
Citera
2015-06-17, 21:36
Medlem
Mitoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Vilket skitsnack, hur fan kan dom veta att han skyddade henne.
Jag bidrar med hmm 0kr

Precis samma tanke som jag fick. De kan väl använda gängets svarta pengar och betala cash...

Vad heter FB gruppen detta är taget ifrån?
Citera
2015-06-17, 21:38
Medlem
Citat:
Saxat från FB-gruppen:

"Vila i frid Luna

Hej igen allihop... Nu är det så att ett problem har uppstått. Som ni vet så fanns det 3 män i bilen som miste sina liv förutom Luna. En av dem var den 23 killen från Serbien. Nu är hans familj här i Göteborg för att ta hem sin son, men det kommer att kosta dem mycket eftersom han varken får stöd från ambassaden eller staten. Den unga killen försökte hjälpa Luna genom att skydda henne med sin kropp, tack vare honom kunde Luna vara med sin mor i cirka 10h. Nu behöver han komma hem till Serbien. Vi har försökt att samla ihop lite pengar men det räcker tyvärr inte. Så snälla gott folk skänk lite pengar till den här familjen som är i behov av er stöd.
Swish 0725-383660.

Hälsar
Serap D.Uznr"

Inte en spänn
Låt Ed** anhöriga betala
Han hade ju gott ställt när han hyrde in "personal"
Vem är hon som tar emot ev pengar?
http://www.hitta.se/aleksandra+samar...ndra+Samardzic
Senast redigerad av facethelife 2015-06-17 kl. 21:41.
Citera
2015-06-17, 21:58
Medlem
Sky7s avatar
Det är mycket skumt att gruppen som ska sörja Luna plötsligt ska insamla pengar
Lunas mamma skriver på knagglig svenska att man ska bidra " Kag ber alla från min hjärta att hjälpa ,så lite kan föra mycket.... han va nära men dotter o skyddas henne med sin kropp... Få bra med konto men det är ,tyvärr många som kan använda de på dåligt sätt"
Men seriöst... Och jag ser att folk meddelar att de redan har swishat cash...
Hur kan de veta att den här killen skyddade henne, döda pratar inte... Plus det var en bomb som de dog av och inte skott, vad svamlar de av, vaddå skydda med sin kropp
Dessutom hur kan hon orka engagera sig samla pengar för någon annans räkning när hon borde vara så bedövad av smärta pga. sin döda dotter? Det här är mycket bra konstigt och allt står inte rätt till...
Citera
2015-06-17, 22:03
Medlem
FN-SOLDATENs avatar
Citat:
Saxat från FB-gruppen:

"Vila i frid Luna

Swish 0725-383660.

Hälsar
Serap D.Uznr"

Helt otroligt att man skulle kunna hinna med att skydda Luna från explosionen, var han snabbare än stålmannen.
Citera
2015-06-17, 22:07
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sky7
Dessutom hur kan hon orka engagera sig samla pengar för någon annans räkning när hon borde vara så bedövad av smärta pga. sin döda dotter? Det här är mycket bra konstigt och allt står inte rätt till...

Lägg till den här drapan. Inte en chans att en fyraåring säger så där när hon ska iväg på en fisketur.

"– De köpte lite grejor för fisket och när de skulle åka i väg sa hon till mig: "Mamma, du ska inte följa med oss, jag ska bara umgås med pappa i dag. Men du vet att jag älskar dig, men du måste jobba och tjäna lite pengar så att jag kan få alla presenter jag vill", säger Dusica Perovic."
Citera
2015-06-17, 22:14
Bannlyst
Är det Cosic som är i farten igen?
Citera
2015-06-17, 22:18
Medlem
Barney Calhouns avatar
skydda med sin kropp?
helt otroligt att folk försöker mjölka pengar av en händelse som denna.
Citera
2015-06-17, 22:24
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tapdagmap
Är det Cosic som är i farten igen?
Vem är Cosic?
Citera
2015-06-17, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vem är Cosic?

(FB) Adrian Cosic - Sveriges dummaste scammer
Citera
2015-06-17, 22:32
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barney Calhoun
skydda med sin kropp?
helt otroligt att folk försöker mjölka pengar av en händelse som denna.

Vill minnas att någon påstod att de var etniska serber från Bosnien, men nu kan jag ändå inte låta bli att undra om det är uteslutet att de är balkanzigenare...? Eller åtminstone albaner?
Citera
2015-06-17, 22:33
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatThisMoron
Är det här på riktigt?
Säkert att det inte är någon homo-erotisk installation av någon obskyr underground fotograf?

mvh

Måste ha chubby-lovers som målgrupp i så fall...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in