2015-06-11, 21:35
Medlem
Tja FB!

Jo det är såhär att jag ser märkliga svarta sträck varje gång jag vaknar.

Dessa sträck ser jag bara under första vinkeln när jag öppnar mina ögon, om jag vrider huvudet och öppnar ögonen igen så försvinner det men jag måste medge att det är ganska jobbigt och lite läskigt att vakna upp varje morgon så.

Jag har tagit droger för en tid sedan i form av LSD och amfetamin och tror det kan vara skälet till problemet. Att jag kanske har fått någon form av nervskada, vad tror ni? Har detta hänt er nångång efter ni har tagit något och kommer det att försvinna efter en tid? Det har gått över två månader sen jag tog något sist så man tycker ju det borde ha försvunnit vid det här laget?

Kan också nämna att detta sker endast i det rum när jag tog LSD/A vilket är ännu märkligare...

När jag var hos en vän och sovde över så hade jag inte detta problem..

Hade uppskattat eran hjälp och syn på detta!
Citera
2015-06-11, 22:30
Medlem
"Sträck" - du menar "streck", väl? Och när du sov över hos kompisen såg du inte strecken när du vaknade? Verkar knepigt. Hade du tagit droger när du sov över hos kompisen? Du kanske ska pröva att ge fan i LSD oavsett var du tänker sova?
Att se "streck" är väl inte det värsta som kan hända en drogtorsk? More shit is yet to come! Muhahahahah!!!!
Citera
2015-06-11, 22:46
Medlem
Uncle Dukes avatar
Det är inte skuggorna från dina persienner på väggen eller taket då?
Citera
2015-06-11, 22:57
Medlem
Har lagt ner drogandet för gott men denna tråd handlar inte om det..Och jag menar såklart streck!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in