2015-06-09, 00:41
Medlem
Hej. Det r nmligen s att jag ska till USA p fredag. Kommer vara dr i tre veckor. Jag snusar flitigt och undrar lite ver vad en dosa general vit kan kosta dr. P t.ex en 7-eleven. S vet ni minsta lilla om snus i USA, tveka ej att dela med er av era erfarenheter. Ha d gott.
Citera
2015-06-09, 01:00
Medlem
Usa r gaanska stort

Och svenskt snus kommer du f problem med att hitta i Nordamerika. Finns ngra stycken amerikanska varianter men det r ingenting som r ens i nrheten av vrat Svenska premium snus.

Det r bttre du tar med dig snuset p ditresan. Om du vill vara sker p att kunna ha en portion general vit under lppen
Citera
2015-06-09, 03:57
Medlem
Diggiloos avatar
Beror helt p delstat och butik. Har kpt general fr 2.5$/dosan i Georgia. I NJ ligger de p 6$ medan en dosa i NY ligger p 7$. Du hittar general med hjlp av 'general store locator'. Du hittar orginal och white hos de flesta som sljer.
Citera
2015-06-09, 08:46
Medlem
D3ans avatar
i LA kostar snuset typ typ $3,50 med tax, kper nstan varje dag, sen har de kupong p $1 p varje lock om man nu vill anvnda de.
Citera
2015-06-10, 10:51
Medlem
Smerdyakovs avatar
Beror som sagt till stor del p vart du ska. I New York och Chicago kan du hitta General vit fr $5-7, men det r inte s att man kan g in i en random kiosk och handla utan du fr gra lite detektivarbete p ntet frst. Hll dig generellt borta frn de amerikanska mrkena, om du inte r nyfiken och lskar extremt rinn s man behver spotta brun srja varje minut. Det nrmaste svenskt snus jag hittat i USA som inte r ett svenskt mrke r Camel Snus. De sljs i sm metallkartonger och smakar som vanligt svenskt snus, fast de r torra och mycket svagare. De r mycket lttare att hitta n General.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in