2015-10-30, 19:35
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Showme1
Jag tror, ärligt, att han är för blåst för att förstå att de kommer att leta även där... Jag tror nog inte ens att han fattade att de skulle hitta sperman på väggarna.

Ja han är verkligen omåttligt blåst. Ingen skön kombo att vara sexualsadistisk mördare OCH blåst. Herregud...

För övrigt är han ful också. En riktig styggelse faktiskt! Det gör det hela till en trio istället för en combo
2015-10-30, 19:36
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klacksparkan86
Helt otroligt. Hur får man upp en människa så? Det går inte att göra det ensam om man inte är typ världens starkaste man.

Han måste alltså haft hjälp...
Nej, t. o. m. jag som är avsevärt äldre skulle enkelt klara det. Hon vägde kanske 50 kilo.
En hårdjobbande hantverkare lär vara betydligt starkare än jag. En kniv mot strupen som hot gör att hon inte törs kämpa emot så en snara runt halsen lär inte möta motstånd.
Men, då är det ju en bit kvar till att "lyckas" hänga henne? Not really. Jag har varit inne på möjliga sätt att "hänga" flickan tidigare i tråden, det får räcka så.
2015-10-30, 19:36
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderworker
Kanske var syftet med silvertejp i Lisas ansikte att täppa till flödande tårar, snor och saliv. GM verkar ju ha bristande insikt i hur DNA avsätts o funkar. Han kanske trodde det räckte.

NB hade snarare bra koll på hur DNA avsätts. Inget eget DNA på tejprullen, inget DNA från Lisa i bilen. Vad han inte kunde kontrollera var att han blödde. Det senare skall vi vara ävligt tacksamma för.
2015-10-30, 19:37
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaturTjej
På sidan 276 i FUP:et säger en kvinna som heter Agneta Stenberg att en kvinna vid namn Raila har berättat att Litauerna eller bröderna har ofredat tjejer som arbetade på spritfabriken.

Sen står det att "De skulle även ha varit hemma hos flickorna i deras "övernattningsrum"
Vad betyder det? Har dom varit otrogna också eller?
När skulle det ha skett?
När den andra Litauern som fick sparken jobbade kvar?
Senast redigerad av Tomato 2015-10-30 kl. 19:39.
2015-10-30, 19:37
Medlem
Citat:
På sidan 276 i FUP:et säger en kvinna som heter Agneta Stenberg att en kvinna vid namn Raila har berättat att Litauerna eller bröderna har ofredat tjejer som arbetade på spritfabriken.

Sen står det att "De skulle även ha varit hemma hos flickorna i deras "övernattningsrum"

Det var inte samma litauer.

(förstår inte varför de blandat in alla litauer på bygden, det bara rör till)
2015-10-30, 19:38
Medlem
att han sprutade i taket tyder ju på att han såg något som måste varit det bästa han upplevt.. då syftar jag på att Lisa hänger halvnaken i taket.
2015-10-30, 19:38
Medlem
profundersams avatar
Citat:

Gammal händelse och annan personal.
2015-10-30, 19:39
Medlem
Grandiosos avatar
Trådens i särklass flitigaste postare, ni vet nog alla vem, förundrade sig nyligen över
varför inte det fanns märken på väggen intill röret i slaktrummet från Lisa - hon antogs
nämligen ha sparkat ditåt under sin dödskamp och då borde nåt spår ha efterlämnats
vad det nu skulle ha varit för något - men hur i all världen går det att sparka omkring
sig ifall någon dragit ner ens byxor till anklarna i ett tidigt skede av förloppet?
Då är ju benen låsta rimligen och man kommer ingenstans hur det än desperat ansträngs.
Fattar jag det som i vart fall.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newflash31
att han sprutade i taket tyder ju på att han såg något som måste varit det bästa han upplevt.. då syftar jag på att Lisa hänger halvnaken i taket.
I vilket tak hittades hans sperma
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hashish-boy
Jag tycker att en väl underbyggd teori är stöd nog för att skriva på Flashback. Om han inte har brytt sig om vart hans sperma har hamnat tidigare varför runkar han då i en lampskärm? Jag kan inte tänka mig något annat än att han vid tillfället då han sprutade i lampskärmen gjorde det för att förhindra att hans sperma skulle hamna på ett olämpligt ställe.

Helt enig i din slutsats! Dom enklaste svaren har en kuslig tendens att vara dom rätta... T.o.m MGM har räknat ut under sina fantasier att sperma hittad på avrättningsplatsen kommer garantera honom att bli dömd.

Den som tror att en sadistisk psykopat skulle välja att knatat in ett annat angränsande rum för att runka mitt under offrets dödskamp, vilket är själva höjdpunkten för en sådan sjuk djävel, har fullständigt idiotförklarat sig själv....
Medlem
Citat:

Eh? Sprutat i taket? Var har du fått det ifrån?
Medlem
Citat:

Taket har jag missat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in