Någon annan var för länge sedan inne på det. Flickans pappa är tydligen militär av något slag. Kan han ha gjort utlandstjänst och varit med om saker direkt eller indirekt som några direkt eller indirekt vill hämnas för?
Jag tänker på det enorma pådrag den här historien fått, samt att militärer är med i utredningen/sökandet.
Hur som helst så lär det visa sig inom några dagar ifall luren är avstängd via kik för att då kommer ett meddelande "Oops it looks like blabla's phone has been off/disconnected for a while. We'll deliver your message when they connect again".
S: Mobil/internet avslaget
Grått D: Mobil/internet på, notis mottagen, telefon ej upplåst
Svart D: Mobil/internet på, notis mottagen, telefon upplåst och app öppnad
R: Meddelande läst
Nej det stämmer.. dessutom ett grått D visas när man skickar till iphone mobiler. Det innebär att personen inte har öppnat upp sin kik eller att mobilen är avstängd.
Exakt, och polisen har redan bekräftat att mobilen stängdes av 18:30 i söndags
Någon annan var för länge sedan inne på det. Flickans pappa är tydligen militär av något slag. Kan han ha gjort utlandstjänst och varit med om saker direkt eller indirekt som några direkt eller indirekt vill hämnas för?
Jag tänker på det enorma pådrag den här historien fått, samt att militärer är med i utredningen/sökandet.
Jag bara lyfter en tanke.
Låter som en rimlig tanke. Vet dock inte vad han har haft för roll inom det militära.
Så telefonen man vara avstängd men hon kan fortf vara inloggade på ipaden tex hemma? Och de syns som att hon är inloggad? Eller är det Jag som missförstår de hela?
Exakt. Är garanterat så. Hade mobilen varit på hade dom haft bra mycket mer spår?
S: Mobil/internet avslaget
Grått D: Mobil/internet på, notis mottagen, telefon ej upplåst
Svart D: Mobil/internet på, notis mottagen, telefon upplåst och app öppnad
R: Meddelande läst
Kan likagärna handla om att en ipad eller liknande är påslagen.
Kan stämma, prova skicka till en kompis i Australien som inte har mobilen på får då detta "oopss looks like .....phone is off/disconnected for awhile we send message when .....is connected again"