Citat:
Ursprungligen postat av
locknloll
Åklagare Wennerholm och Advokat Rönnbäck har ju mötts förr.
Bla i ett mål där BO körde moped och blev sedan våldtagen.
Även här fann man DNA. Men läs gärna här hur GM försökte att förklara bort det hela med att hans DNA fanns på flickans kropp.
https://motpedofilerisverige.files.wordpress.com/2013/01/dom-48-c3a5ring.pdf
Ja, gud vad uppfinningsrika somliga svin till förövare kan vara minsann:
Att hans DNA-profil hittats på flickans bröst kan
förklaras med att de pratade 5-10 minuter vid stora vägen. Flickan sa då att hon
rökte och frågade om han hade en tändare. Han gav flickan sin tändare och hon
stoppade den i sin bh för att hennes föräldrar inte skulle hitta den.
Nu får vi se framöver vad "vår man" kommer att klämma ur sig för lustigheter när
saker och ting ska försöka bortförklaras. Det blir nog läsvärt och hörvärt...
Ps. Det minsta man kan begära av kryp som mördar och våldtar och gör annan skit
är att de står för vad de gjort. Men, nej, då - så usla och fega är de allesammans att de oftast
blånekar även om bevisningen är så massiv att de är naglade fast vid sin skuld.
Det var nätt och jämt att aset Eklund erkände sitt mord på Engla. Aset Olsson i sin tur
vägrade in i döden att stå för sina ogärningar.