Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-23, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reemka
Hahaha

Alltså, han gillar alltså en grupp som helt verkar ägna sig åt olika sexställningar och genomskärningar av penetreringar. Ungefär så. Men han själv verkar inte ha varit särskilt aktiv på väldigt länge. Om han inte helt har slutat dela diverse klipp och så, bara.

Och du har kollat alla sidor han gillar? Vet du vad sluta uppdatera denna sida och kolla hans Facebook GRUNDLIGT. Han har iallafall varit så pass aktiv att han ändrat relationsstatus från singel till gift men inte något annat.....? Om du inte förstår litauiska så finns det översättning.
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Här i tråden låter det ibland lite som om förhållandet mellan AJ och hans anställda är som det var för hundra år sedan här i Sverige. En burdus patron som pekar med hela handen vars anställda lyder hans minsta vink.
Den bilden härrör från ett enda ord, och dess emotiva laddningar:

Godsägaren.
Medlem
Undrar om fanskapet som är skyldig har gjort nåt liknande förut. BTW, när förväntas vi få mer officiell info om fallet?
2015-06-23, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Detta är knepigt.
Jag tror inte heller att de är speciellt smarta, men de lyckades ju ändå (givet att de är GM) snabbt och framgångsrikt gömma Lisa/kroppen den första dagen.
Den stora frågan är varför de då lät mopeden och kassen stå kvar. De måste ju ändå ha fattat att mopeden skulle göra att polisen skulle koncentrera sökandet i närområdet.
Min gissning är att de aldrig såg mopeden, vilket betyder att de träffade Lisa någon annanstans, förslagsvis vid ladan, dit hon begivit sig för att lätta på trycket. (Den låg mer ostört än caféet.

Dom kanske inte ens visste att den stod där då dom mötte L. H. nån annan stans en baksidan??
2015-06-23, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallas
Det gällde INTE att gå in om någon nekar detta. Det gällde om det inte fanns någon där. Det gällde heller inte att gå in om något var låst. Sedan kan jag nog säga att instruktionerna varierar ganska bra från gång till gång. Jag har varit med om att söka folk med MPS 4 gånger och instruktionerna har faktiskt varierat ganska kraftigt från gång till gång. Jag vet inte om detta beror på dålig styrning uppifrån eller om beteende och metoder har ändrat sig över tid. Dock får du ju faktiskt som privatperson göra en hel del för att rädda ett liv.
Jag vet faktiskt inte vad som är juridiskt rätt men som lekman måste man ju kunna lita på en gruppledare. Om inte ledaren bestämmer utbryter ju kaos och anarki då varje person vill göra som han tycker/tror är rätt.

MP eller alla övriga frivilliga organisationer är underordnade polisen.
2015-06-23, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Visessen
Och du har kollat alla sidor han gillar? Vet du vad sluta uppdatera denna sida och kolla hans Facebook GRUNDLIGT. Han har iallafall varit så pass aktiv att han ändrat relationsstatus från singel till gift men inte något annat.....? Om du inte förstår litauiska så finns det översättning.
Du menar att han inte borde intressera sig för porr för att han gift sig. Men det är ju tvärtom då man börjar behöva porr på allvar.
2015-06-23, 21:40
Medlem
djembelelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Pappan finns på platsen för försvinnandet - och nej, han ringde inte omgående polisen.
Enligt uppgift letade han själv först - sen ringde han polisen.

Att se att han fanns på platsen där han påstår att han letat efter sin dotter säger alltså ingenting om vad han faktiskt gjorde, bara att uppgiften att han var där stämmer.
Ja han letade säkert nån minut eller två och ropade på henne. När hon inte visade sig ringde han polisen som var där efter en halvtimme. Om det kan visas att hans mobil kom till platsen 21.00 och polisen kom dit 21.30 då har han en halvtimme att utföra sina gärningar.
2015-06-23, 21:40
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harvey440
Dom kanske inte ens visste att den stod där då dom mötte L. H. nån annan stans en baksidan??
Japp, som jag skrev.
2015-06-23, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butter200
Då är det på tiden att du talar ur skägget. Det har inte med mordet att göra alltså. Så vad menar du?

Slowmotion här ja.. Pratar om hur min uppfattning om denna mycket "trevliga" förnekande och säkert mycket tystlåtna mannen är. Jag trodde inte att han eller några av dessa 3 hade något med det att göra eftersom det för mig inte gick ihop men eftersom jag nu sett vad han GILLAR och får mina frågetecken om vem iaf den ena är besvarade så kan jag säga att jag tror till 110% att han har försökt/förgripit sig på lisa holm. Vi får väl helt enkelt se!!!!
Medlem
avsandare82s avatar
Denna grupp gillar den äldste brodern på Facebook: Geriausi pasiūlimai Lietuvoje

Mycket misogyna och objektifierande/sexistiska inlägg (vad jag kan utläsa, åtminstone utifrån bilderna ) samt många extremt unga tjejer.
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Visst, men det händer då och då att någon annan än den först häktade som till slut döms för brottet, Mordet på Anna Lindh var ett sådant exempel.
Den så kallade 34-åringen är dock inte relevant i det här sammanhanget i och med att han bara häktades som skäligen misstänkt. Det är, som jag har sagt ett antal gånger i och utom den här tråden, en skräpmisstanke. Jag pratar uteslutande om folk som häktats på sannolika skäl, en misstanke med betydligt mer substans.
2015-06-23, 21:42
Moderator
blomvattnares avatar
Tjafs om huruvida vägen utanför Martorp är byväg eller landsväg raderat.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in