Citat:
Ursprungligen postat av
Mickeavensis
Ja du har helt rätt och när jag satt i sandlådan som barn slog jag grannpojken i huvudet med spaden, skämt å sido till början såg det ju lätt ut, två fulla polacker som våldtog en ung tjej som sedan dog, men utvecklingen av fallet ville annorlunda
Och vad har hänt som pekar på att det inte skulle kunna vara två fulla eller kåta litauer som gjort samma sak?
Vi vet inte om hon blivit våldtagen eller utnyttjad, vi vet inte vad polisen hittat eller vad som skickats på analys...det enda vi egentligen vet är att polis och åklagare anser att det dom hittat pekar på bröderna i så hög grad att dom häktats.
Jag vet inte om bröderna är skyldiga, jag vet bara att personer som är insatta tror att dom är det...om dom har rätt återstår att se.
Mycket kommer nog att klarna när rättsmedicinska är klara och allt är analyserat...eller så visar analys att bröderna förmodligen är oskyldiga och polisen får fortsätta att leta.
Jag får uppfattningen att du hoppas eller tror på att litauerna är oskyldiga just av anledningen att dom är litauer.
Själv skiter jag fullständigt i om det är dom eller någon annan som är skyldig, bara polisen får fast svinet eller svinen som tagit livet av Lisa.
Många som spekulerar här pratar om magkänsla, jag tror inte polis och åklagare gått på magkänsla utan att något som vi inte fått veta pekar mot bröderna.
Många med magkänsla skulle kanske ta ett glas sammarin och lugna både sig och magen till den analyserna är klara innan dom hänger ut nya som misstänkta.