Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-13, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakeshake
Är det bara jag eller uppfattar ni också Martin Fredman som nervös under presskonferensen och att han säger mer än han borde. Helena Trolläng mer skärpt och har ingen kommentar till det mesta

Fredman verkade väl vettig, som spaningsledare har det varit en intensiv vecka för honom. Troligen mycket information som snurrar i hans huvud och troligen skittrött begriper han att tänka sig för så han inte säger något olämpligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebigcock
Fy fan. Garanterat styckad. Helt hundra. "Lisas ena" åsså världens min som säger allt och tittar skamset ner i bordet.

Han säger senare, inte "ena".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumbleweed
Kan han inte säga "lisa sedan" lika gärna?
Klart som fan han gör!
Medlem
Dr_Kronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebigcock
Fy fan. Garanterat styckad. Helt hundra. "Lisas ena" åsså världens min som säger allt och tittar skamset ner i bordet.

Det är väl ändå jävligt ovanligt med styckmord.

Jag tror att polackerna hade spanat in henne eftersom dom jobbade mitt emot och sen har dom våldtagit och dödat henne.
2015-06-13, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Revelations
Absolut inte. Människor kan leva i över en månad utan mat och ca en vecka utan vatten.

Patienter som ligger för döden ( palliativa) kan leva upp mot 14 dagar..Samtidigt som de kontinuerligt får massor av starka preparat som morfin under tiden. Kroppen, och ffa hjärtat, har enorma krafter i de mest extrema lägen..
Medlem
psflaxs avatar
[quote=RickDangerous|53677207]Jag känner väl till fallet och det var ingen lag som möjliggjorde detta. Och det går fortfarande att fria om bevisningen inte håller mot två misstänkta. Din okunnighet är generande. Hur såg lagen ut innan då, citera den! (Du kan inte för du har fel)

Du påstår alltså att det INTE gjordes en lagändring efter Lindomefallet ?
Medlem
mb20guys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Kan någon förklara för mig hur dom jävla polackerna tänkte komma undan med detta???? Vad fan trodde dom skulle hända liksom? Att polisen inte skulle kolla igenom den där ladan tids nog? Har dom ens hört talas om polishundar??

Ja dom verkar definitivt inte vara några Michael Scofields. Dom hoppades väl bara på att klara sig ändå...Svagbegåvade?
Medlem
sylvialikenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Det är gratis Wi-fi på cafeet. Polackerna har inte internet på mobilen och har då varit inne på gratis Wifi vid den tidpunkten då Lisa skulle sluta.

Smart. Förmodligen är det så de fått span på Lisa. Ren och skär ondska. För att Lisa var en ung levande intelligent och vacker tjej, som drog blickarna åt sig.
Beklagar sorgen alla nära och kära.
Ingen förtjänar att bli någon ond människas sjuka fixering.
2015-06-13, 15:01
Medlem
FrZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Länken fungerar inte för mig, men spontant så känns det som skitsnack. Hur fasen ska de ha kommit över så pass detaljerade uppgifter?

Sidan kom upp i twitterflödet under #lisaholm

Men ingen trovärdighet på den sidan verkar det som.
Medlem
Snigelfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Polisen eller Media har väl inte gått ut med att hon blev våldtagen ? Visst sannolikheten är ganska stor att svinen våldtog henne innan dom mördade henne.

Nej, men det är det enda rimliga scenariot jag kan komma på. Frågan är sedan om våldtäkten fullbordades, eller om GM tog till det dödliga våldet innan han hann med det...
Medlem
Klappasäftens avatar
Någon som bilder på Lisa Holm på Instagram?
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Länken fungerar inte för mig, men spontant så känns det som skitsnack. Hur fasen ska de ha kommit över så pass detaljerade uppgifter?

Uppenbart skitsnack. Står till och med att misstänkta männen är från Mellanöstern som tagit sig in i Sverige via Polen.

Kul liv när man ägnar så mycket kraft åt intensivt skitsnack och falsk information.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in