Citat:
Ursprungligen postat av
XeniaOnatopp
Du har använt tejpningen som argument för att NB är sadist. Tejpningen skedde efter att Lisa var medvetslös eller död. Alltså var tejpningen ingen sadistisk gärning. All annan sadism, tårar och böner kommer från din fantasi. Du kan sluta beskriva NB som sadist.
Nu ska du ta och backa i åsikterna - de kommer nämligen från dig själv. Det är inte mina åsikter som du däremot försöker pracka på mig och kräver att jag ska gräva fram sexualsadister som plågar medvetslösa eller döda personer.
Jag har nu otaliga ggr förklarat vad sexuell sadism innebär och att Lisa givetvis var vid medvetande och kände skräck innan hon slutligen blir medvetslös och dör.
Under denna tid kan vem som helst räkna ut med röven att hon var fullständigt skräckslagen och just detta njuter en sexualsadist av - han känner makt som blir till sexuell lust.
Hur länge han lekte katt och råtta med henne vet ingen alternativt om förloppet gick inom några minuter som vi innerligt får hoppas.
Hela förloppet med att dominera, frihetsberöva och uppleva hennes totala maktlöshet handlar om sadism. Ett psykologiskt övertag, en tortyr som får honom att njuta sexuellt.
Utöver detta som Grand Finale blottar han hennes kön, tejpar och hänger upp henne - och fortsätter njuta av sitt verk. Han betraktar fortfarande maktlöshet och totalt frihetsberövande med all tejp och alla snaror.
Detta är en sexualsadist by the book. Från ruta A som är fantasin, via B, C och över till D som står för döden.
Bokstaven E står för efterförlopp och minnen av händelsen - fantasin är nu förankrad IRL.
Hon hade ingen chans, hon var helt maktlös - det tolkas som ren avrättning av HovR - och därmed livstidsdom.
Svår dödsångest behöver man inte betvivla.