2016-02-25, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Det är du som pratar om NB som sadist, eftersom han tejpade en död eller medvetslös flicka, vilket är att plåga en död eller medvetslös flicka.

Vilket stöd för det har du?
2016-02-25, 23:28
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlancheDeGlace
Ursäkta mig men jag förstår inte vad du menar med det du skriver? Vad är det du vill säga?

Att en del agerar på ett sätt som kanske ger någon en nödvärnsrätt att ta bort denne. Vad är det som är svårt att förstå med det? Man skulle väl kunna säga att Diana Spencer råkade ut för en slags "heaven sent accident", det finns väl rimligtvis inget land som vill hjälpa till att hota bort tronföljarna från ett land som väl uppfattas som demokratiskt och civiliserat, och eftersom hon inte gav upp sin immunitet gick det ju inte att väcka åtal heller. En småbarnsmamma kan vara rätt skitig i sitt uppförande.
2016-02-25, 23:29
Bannlyst
Citat:
Det är du som pratar om NB som sadist, eftersom han tejpade en död eller medvetslös flicka, vilket är att plåga en död eller medvetslös flicka.
Jag undrar om det finns nåt som talar emot att han är sadist?
2016-02-25, 23:31
Medlem
Citat:
När ska du sluta tjata om detta? Tejp på en död eller medvetslös människa är varken sadism eller BDSM.

Nej det är det inte! Att tejpa flera meter silvertejp på en mördad 17 åring är så jävla sinnessjukt att det räcker till livstid bara det. Att sedan hålla käften och låta föräldrar få våndas i en hel vecka är så sadistiskt det kan bli.
2016-02-25, 23:32
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Nej då Xenia. Det är i din hjärna det ser ut så och om du hakat upp dig eller har lässvårigheter vet jag inte.

Jag skriver att Lisa var vid medvetande innan hon ströps eller hängdes och i denna del utstrålar hon den skräck som svinet njuter av.

Fortsättningsvis är hans sexuella tändningsmönster att se hjälplösheten, att han helt dominerar henne och frihetsberövar. Snärjer in henne i snaror och tejp.

Fortfarande du som är enkelspårig i plausibel motivbild och utförandet.
2016-02-25, 23:34
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Nej då Xenia. Det är i din hjärna det ser ut så och om du hakat upp dig eller har lässvårigheter vet jag inte.

Jag skriver att Lisa var vid medvetande innan hon ströps eller hängdes och i denna del utstrålar hon den skräck som svinet njuter av.

Fortsättningsvis är hans sexuella tändningsmönster att se hjälplösheten, att han helt dominerar henne och frihetsberövar. Snärjer in henne i snaror och tejp.
Så, nu börjar oförskämdheterna att hagla. Jag börjar känna igen mönstret.

Okej, din teori är att sadisten plågar Lisa till döds, och sedan tejpar henne trots att sadister inte plågar döda offer.

Jag håller fortfarande med dig, varför krångla till det så jävligt?

Nämn en sadist som plågat ett medvetslöst eller dött offer.
2016-02-25, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Att en del agerar på ett sätt som kanske ger någon en nödvärnsrätt att ta bort denne. Vad är det som är svårt att förstå med det? Man skulle väl kunna säga att Diana Spencer råkade ut för en slags "heaven sent accident", det finns väl rimligtvis inget land som vill hjälpa till att hota bort tronföljarna från ett land som väl uppfattas som demokratiskt och civiliserat, och eftersom hon inte gav upp sin immunitet gick det ju inte att väcka åtal heller. En småbarnsmamma kan vara rätt skitig i sitt uppförande.
Jag undrar vad du menar med att ta upp nödvärnsrätt i fallet med Lisa Holm? Vad kan ha hänt menar du?
2016-02-25, 23:38
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Vilket stöd för det har du?
Jag har inget stöd för det #develi påstår.
2016-02-25, 23:40
Medlem
develis avatar
Citat:
Så, nu börjar oförskämdheterna att hagla. Jag börjar känna igen mönstret.
Okej, din teori är att sadisten plågar Lisa till döds, och sedan tejpar henne trots att sadister inte plågar döda offer.
Jag håller fortfarande med dig, varför krångla till det så jävligt?
Nämn en sadist som plågat ett medvetslöst eller dött offer.
Ja du förnekar dig inte heller (snyft ).

Nu är det inte min teori utan snarare vad sexuell sadism innebär - att plåga Lisa och njuta av hennes lidande som hon utstrålar SOM VAKEN OCH LEVANDE.
Utöver detta njuta av att sen betrakta sitt tejpade offer upphängt och fullständigt maktlöst som kronan på verket.

Nej, jag nämner inga sadister som plågar medvetslösa eller döda - eftersom jag inte ens skriver om någon sådan.
2016-02-25, 23:40
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poppsan
Nej det är det inte! Att tejpa flera meter silvertejp på en mördad 17 åring är så jävla sinnessjukt att det räcker till livstid bara det. Att sedan hålla käften och låta föräldrar få våndas i en hel vecka är så sadistiskt det kan bli.
Det vore inte alls bra om NB döms till livstid för att ha tejpat en död tjej, eftersom det strider mot svensk lag.
2016-02-25, 23:42
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ja du förnekar dig inte heller (snyft ).

Nu är det inte min teori utan snarare vad sexuell sadism innebär - att plåga Lisa och njuta av hennes lidande som hon utstrålar SOM VAKEN OCH LEVANDE.
Utöver detta njuta av att sen betrakta sitt tejpade offer upphängt och fullständigt maktlöst som kronan på verket.

Nej, jag nämner inga sadister som plågar medvetslösa eller döda - eftersom jag inte ens skriver om någon sådan.
Jag trodde du skrev om NB som sadist. Var har jag missförstått?
2016-02-25, 23:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag trodde du skrev om NB som sadist. Var har jag missförstått?
Du kan sluta att applicera DINA påståenden på mig.

Lisa har plågats av sexualsadisten NB som sexuellt njuter då han ser hennes skräck i ögonen - kanske tårar och böner.
Detta är att plåga en levande människa och njuta - psykologiskt tortyr.

Det sammanfaller med svår dödsångest.
Senast redigerad av develi 2016-02-25 kl. 23:49.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in