2015-06-09, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkri
vilken idi*t du/Ni är som smutskastar!!! du tror inte hon mår nog dåligt som det är? Ska VISSA av er sitta här och skriva att hon fejkat det här? Har hon även slagit sig själv blodig också? hon sprang ner till hennes vän där flera folk befann sig direkt därifrån,vet också att medans hon sprang har hon ramlat och slagit sönder sina ben i panik också..då hade hon lika gärna kunnat hitta på att det också är dom som gjort,hon fick smällar över näsan och bilderna som finns på henne från den natten har jag sett och jag var närvarande när den ena greps,vi va väldigt många där och såg kräket föras bort. och vem fan säger att hon suttit i nåns famn?? rena påhitt. välkommen till gällivare, skit snackarnas håla! fyfan vilka kräk ni är. Varför tror ni allihopa att hon valde att skriva ut det själv???? För att rykterna började sprida sig direkt och just därför hon skrev ut det. De här är ett litet jävla samhälle!! och DU som skriver att ingen svensk man vill röra henne igen.... du är känslokall!!! LÅT FLICKAN VARA!!!!!!!!!!!!!!! /Benny Möller Lingebrand

Lugna nu ner dig lite, ingen påstår att hon HAR fejkat fortfarande. Bara att det är möjligt att det har hänt för att det är många saker som gör att man tvivlar. Bättre att nu låta åklagare mm ta och sköta det här och säger ännu en gång är dom skyldiga skall dom dömas. Men hade hon inte skrivit ut på fb så hade det inte börjat snackas lika mycket heller. Så skriver man ut det offentligt så måste man också ta att det kommer diskuteras.
Namnet på personen kommer förhoppningsvis inte komma ut i tråden.
Citera
2015-06-09, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Att hon mår dåligt är väl ganska säkert sen om detta verkligen var en våldtäkt eller inte återstår att se. Det har blivit väldigt vanligt att anmäla falska våldtäkter just för att man mår dåligt själv och dom gör det som ett rop på hjälp. Fast den rätta vägen har varit att söka hjälp istället för att lägga skuld på oskyldiga. I det här fallet så tror jag på det här men det kan komma att ändras när mer fakta kommer fram. Det är bara knapphändiga uppgifter som kommit fram än så länge.

Du tog orden ur min mun
Citera
2015-06-09, 18:11
Medlem
Renspluggs avatar
Citat:
Ska VISSA av er sitta här och skriva att hon fejkat det här?

Ja, det är själva finessen med Flashback forum, då nämligen att alla får komma till tals. Det här innebär tyvärr att även att högt som lågt blandas. Troligen har du nu kanske stött på bland det lägsta här på Flashback, det är givetvis beklagligt. Här kommer dock din röst in i bilden. Så ge din sida av saken, kanske inte med så många infekterade ord, utan gärna lugnt och sansat och låt läsarna skapa sin egna uppfattning.
Citera
2015-06-09, 18:20
Medlem
hur ska jag kunna ta de lugnt när ni FORTFARANDE fortsätter anklaga för att hon kanske mår dåligt o därför hade då en trekant med två okända män o bett en av dom slå henne? vad är de för fel på er?? dra så långt åt h-vete och avsluta denna tråd innan flickan får nys om den. Hon har de nog jävligt kan jag garantera er. ni är as allihopa.... tycker inte man gör så här. VAD ÄR ERAT FEL??? och de svenska rättssystemet är ofta ett skämt. frias dom så frias dom o då går hon sönder. HON ÄR EN SNÄLL PERSON. då kunde hon väl ha anmält andra för brott istället....det jävliga är att hon inte ens tänkte anmäla på grund av att så många anmäler fejkade våldtäkter. Men vi är många som ringde polisen. jag vet även att det finns starka bevis. Tro va ni vill. är ni gällvarebor??? Frågan återstår, VEM SÄGER ATT HON SUTTIT I DEN ITALIENSKA MANNENS KNÄ? fyfan för er. finns inte ord för såna som er.
Citera
2015-06-09, 18:22
Medlem
Citat:
hur ska jag kunna ta de lugnt när ni FORTFARANDE fortsätter anklaga för att hon kanske mår dåligt o därför hade då en trekant med två okända män o bett en av dom slå henne? vad är de för fel på er?? dra så långt åt h-vete och avsluta denna tråd innan flickan får nys om den. Hon har de nog jävligt kan jag garantera er. ni är as allihopa.... tycker inte man gör så här. VAD ÄR ERAT FEL??? och de svenska rättssystemet är ofta ett skämt. frias dom så frias dom o då går hon sönder. HON ÄR EN SNÄLL PERSON. då kunde hon väl ha anmält andra för brott istället....det jävliga är att hon inte ens tänkte anmäla på grund av att så många anmäler fejkade våldtäkter. Men vi är många som ringde polisen. jag vet även att det finns starka bevis. Tro va ni vill. är ni gällvarebor??? Frågan återstår, VEM SÄGER ATT HON SUTTIT I DEN ITALIENSKA MANNENS KNÄ? fyfan för er. finns inte ord för såna som er.

Läs om läs rätt, ingen har anklagat henne för att fejka det hela. Det spekuleras om vad som har hänt.
Citera
2015-06-09, 18:23
Medlem
Nicke08s avatar
Simone Solomon Weldeyesus
1986-06-19-XXXX

ADRESS
Masgatan 1 C
lgh 1201
983 31 Malmberget

I samma lgh står denne skriven:
Merhawi Tewolde Gebremariam
1984-09-06-XXXX

ADRESS
Masgatan 1 C
lgh 1201
983 31 Malmberget

När det gäller
Al-Zawatia, Adam så finns få spår på nätet. Fejkat namn? Men denne Adam finns som referens i asyldomar i EU, dessutom råkar en herr Solomon också finnas i dessa referenser.
Citera
2015-06-09, 18:26
Medlem
Lawlines avatar
Kan du berätta vilka bevis som finns istället för att påstå något som vem som helst kan säga.
Citera
2015-06-09, 18:33
Medlem
jag / och andra har suttit med. det finns många bevis, mer behöver inte ni känslokalla idioter ha klarhet i för NI har sagt ert. LÅS TRÅDEN! Hon kommer få höra om den snart...o då VET jag att hon kommer sitta här o LÄSA! KÄNSLOKALLA JÄVLA.................SEFSFEREREREWREUIFEFSUIDSFU
Citera
2015-06-09, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Att hon mår dåligt är väl ganska säkert sen om detta verkligen var en våldtäkt eller inte återstår att se. Det har blivit väldigt vanligt att anmäla falska våldtäkter just för att man mår dåligt själv och dom gör det som ett rop på hjälp. Fast den rätta vägen har varit att söka hjälp istället för att lägga skuld på oskyldiga. I det här fallet så tror jag på det här men det kan komma att ändras när mer fakta kommer fram. Det är bara knapphändiga uppgifter som kommit fram än så länge.

du är inte frisk! sök hjälp för fan. så du påstår i princip att denna tjej har en trekant med två helt okända män. ber dom slå henne över näsan upprepade gånger. kommer springandes nerblodad i ansikte och tröja. sönder slagna ben för hon sprungit som en idiot för att få hjälp så hon ramlat å skrapat upp diom. DU BEHÖVER HJÄLP OM NÅN
Citera
2015-06-09, 18:36
Medlem
Renspluggs avatar
Citat:

*Djup suck* Ny medlem -Välkommen till Flashback forum

Okej, nu är jag själv för dåligt insatt i det här fallet så jag kan inte ens påstå att hon har fejkat. Min inblandning i den här tråden är att jag hade någon timme över och bestämde mig för att fyra av några email till några av landets tingsrätter nu i morse. Jag är en smula anal av mig och jag vill gärna se en referens till en tingsrätt, kanske några namn i de fall som diskuteras i detta underforum, så där kommer jag oftast in i en tråd. Men men I digress...

-Jo, ja! Dom flesta i det här underforumet läser om fall efter fall. Åren går och cynikern inom ens person väcks. En cyniker, från Kyniska skolan (Gammalt grekiskt tjafs) vill bara att man plockar bort känslorna för att se världen som den är. Genom årens lopp så har det förekommit flertalet fall där tjejen faktiskt har fejkat att en våldtäkt har ägt rum. Jag säger inte att det har skett i det här fallet, jag vill bara försöka förklara att en del av alla oss som skriver här på forumet gärna vill stöta och blöta alternativa förklaringar i syfte att komma till sanningen.

Så ta en del av inläggen för vad dom är och bilda dig en sansad och egen uppfattning.

Senast redigerad av Rensplugg 2015-06-09 kl. 18:38. Anledning: Spoilertaggar skulle jag ha inte citat..
Citera
Medlem
Citat:
jag / och andra har suttit med. det finns många bevis, mer behöver inte ni känslokalla idioter ha klarhet i för NI har sagt ert. LÅS TRÅDEN! Hon kommer få höra om den snart...o då VET jag att hon kommer sitta här o LÄSA! KÄNSLOKALLA JÄVLA.................SEFSFEREREREWREUIFEFSUIDSFU

Men fortfarande hade hon inte själv lagt ut det på fb så hade det inte varit lika troligt att det diskuterats om det här. Bättre att du själv nu tar och läser igenom tråden en gång till.
Tycker dom flesta är på hennes sida? men fortfarande det är klart att man blir fundersam på vissa punkter..
Citera
Medlem
Citat:

Alla lider med offren, men alla som anmäler brott är inte oskyldiga själva.
Sätter 1000 spänn på att hon kallar SD för rasister och dessa invandrare är de hon brukar hänga med- och att hon anmäler för hennes pojkvän upptäckte vad hon gör på dagarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in