Citat:
Ursprungligen postat av
Alltidxx
Först höll jag inte med dig, hennes bilder är fantastiska. Bra ljus, snygg tjej, bakgrunder, kläder, smink... allt är optimerat. En kropp som de allra flesta kvinnor skulle göra vad som helst för.
Men när man ser på rörliga klipp så ser hon helt plötsligt ut som en vanlig, väldigt smal tjej.
Hon får väl bli fitnessmodell för Vogue då, det tror jag hon skulle passa som. Hon lägger ju uppenbarligen sjuka mängder tid på utseende och att marknadsföra sitt utseende.
Hon lade även upp ett ovanligt klokt citat angående likes och verkligheten. Snacka om att vilja äta kakan och ha den kvar. För om det inte var väldigt viktigt för henne med alla sina följare så skulle hon hitta andra saker att lägga all den tiden på.
Jag gillar Jay Cutler väldigt mycket. Men jag följer honom inte för den skull. När jag får lust så kollar jag på lite bilder och film. Det är stor skillnad.
"Så tycker inte alla" skriver du och det är väldigt träffande. För det är ganska stora fel på väldigt många av den unga generationen. Och många kan påverka ganska mycket ("strenght in numbers") i oroande riktningar. Även i arbetsliv eftersom dessa människor bär med sig sina värderingar och tankesätt överallt. Jämför zombieapokalyps. Det spelar ingen roll att du står där och är sund i kropp och sinne när de är 1000ggr fler.
Måste medge att jag missade det där citatet, gör ju allt ännu roligare.
Självklart lägger de säkert ner lite tid på vilka bilder dom ska lägga upp och vilka filter dom ska använda så är inte så att jag tror att dom tar en bild och höftar upp den. Är mer att jag inte ser riktigt värdet i det men med tanke på antalet folk som gillar/följer måste det finnas många som gör.
Sen har tjejen som jag länkade lika mycket/fler följare än självaste Jay Cutler, själv tycker jag något är fel då. För även om hans bilder är ungefär lika tråkiga så känns det som han är väldigt mycket mer känd.
Kan väl fortsätta med till exempel med:
https://instagram.com/fitspooration/
Hyffsad fysik, rätt mycket hud men inga speciall bilder i sig, nästan 200 tusen följare.