Dom flesta gillar väl olika, det finns väl inte så många renrasiga rasister i Sverige, alltså sådana som aldrig skulle kunna acceptera någon med en annan kultur, enligt media är ju förstås alla SD röstare rasister, journalisterna borde slå upp ordet rasist och se vad det egentligen betyder! Det som var det värsta när jag gillar olika kampanjen från Aftonbladet var att man kunde trycka hur många gånger som helst, alltså ökade antalet extremt när man trycka 100 gånger

Dom flesta vill ju bo med likasinnade och umgås med dom har som har samma värderingar och intressen, sen är ju språket det största, svårt att umgås och prata med någon som knappt förstår vad man säger och jag förstår inte personen pga svenskan är så dålig. Jag har inget emot invandrarna, dom som arbetar och gör rätt för sig, men som vi fyller på just nu så kommer det att bli fler och fler som "gillar lika" pga det kommer ju att sluta med att bostäder byggs även i White flights områden för vi måste ju bygga annars har ju dom stackarna som betalat 100 000 kr för att komma till Sverige annars bo? Dom har det ju så hemskt, fattigt och eländigt, undrar dock hur dom har råd att att ta sig till Sverige, kan ju inte vara hur fattig som helst...