Citat:
Ursprungligen postat av
qdqdq
Sluta och fjolla dig och ät det du behöver för att öka istället. Ingen ide att dricka en massa skit för att bara öka i fläsk vikt. Det tar tid att öka i muskelmassa inget som sker över natten, räkna flera år för att öka nog i muskelmassa för att det ska se bra ut. Det finns inget som heter jag kan inte, glöm allt sådant trams och käka! Spyr du så spyr du big deal ät mer efter det igen kroppen kommer att vänja sig, det är så man gör man tar kontroll över sig själv man försöker inte gå runt problemen.
Jag skulle helt ärligt också rekommendera att käka mer riktig mat, bra mat. Mycket kött och sedan kolhydrater. Inte socker dock försök äta lagad riktig mat. Helt ärligt skulle jag avråda dig från att ha glass i dina smoothies osv. Om du äter av hälso skäl dvs. Ät mycket av nyttiga saker. Fjolla lixom inte runt och käka godis och "tjejiga" hälsodrycker och rätter med mycket socker. För mer muskler ät mer protein inte socker (käka typ potatis istället då det är vitaminrikt) tomma kalorier är ju onödiga, i alla fall enligt mig.