Citat:
Ursprungligen postat av
Njursten6000
Var dum nog en att lägga en skvätt pengar på detta. Har faktiskt hunnit få lite avkastning men nu har bluffen nått vägs ände vad det verkar. Dock inget som påverkar min ekonomi speciellt mycket.
Men till min fundering: Finns det något som talar för/emot att acceptera deras "erbjudande" om aktier istället för träd? Om dom vill blåsa en så gör dom väl det oavsett..
Jag litar på en nära person som ledde in mig på detta spår inte av elakhet hen trodde nog på det som jag. Detta år skulle jag få min första avkastning men då kommer det här. Direkt slår min dåliga magkänsla till. Försökte sälja mina träd till andra trädägare men ville ha en viss summa som de ej ville betala. Trädens pris hade sjunkigt ordentligt från 20€ till 9€. Men jag tryckte på konvertera i dag och väntar med spänning om det blir aktier och jag hoppas att jag kan sälja aktierna direkt.
Tror dock allt är bluff och man har torkat det man la in. Men surt är det. Svar på din fråga känns det som det inte finns något annat alternativ än att konvertera.