2015-06-01, 15:30
Medlem
Hej jag behöver låna 60 000kr snabbt men problemet är att jag är körd hos dom flesta låne företag
pga dumheter, med missbruk o skit. drogfri sedan 16 månader. arbetslös=a kassa sedan så blir det väl praktikplats om jag inte lyckas hitta något jobb! Tacksam om någon kan tipsa mig om något låneställe som inte är så nogräknade utan mer är intresserad av att man sköter sina inbetalningar varje månad. Jag behöver inga förmaningar jag mår dåligt av min sits som det är samt söker alla möjliga o omöjliga Jobb.
Citera
2015-06-01, 15:34
Medlem
Lindstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackan36
Hej jag behöver låna 60 000kr snabbt men problemet är att jag är körd hos dom flesta låne företag
pga dumheter, med missbruk o skit. drogfri sedan 16 månader. arbetslös=a kassa sedan så blir det väl praktikplats om jag inte lyckas hitta något jobb! Tacksam om någon kan tipsa mig om något låneställe som inte är så nogräknade utan mer är intresserad av att man sköter sina inbetalningar varje månad. Jag behöver inga förmaningar jag mår dåligt av min sits som det är samt söker alla möjliga o omöjliga Jobb.

Behöver du de till att knarka?
Citera
2015-06-01, 16:03
Medlem
Det finns ingen som lånar ut det till dig. Spara pengar istället.
Citera
2015-06-02, 20:13
Medlem
Puffes avatar
Det intressanta här är vad du behöver pengarna till?

Varför ska det gå fort att få pengarna?

Är du skyldig några motorcyklister eller syrianer pengar?

De flesta affärer som ska gå fort är dåliga affärer!

Var ärlig med vad det handlar om så kanske du kan få hjälp
Citera
2015-06-03, 09:04
Medlem
Jag har många smålån o jag vill slippa en utmätning från kronofogden. jag betalar hellre 2000kr så länge som det behövs än att kronofogden kör md en utmätning.
jag vet om mina tidigare dumheter o detta hoppas jag att jag aldrig mer behöva uppleva

Magnus
Citera
2015-06-03, 10:30
Medlem
Puffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackan36
Jag har många smålån o jag vill slippa en utmätning från kronofogden. jag betalar hellre 2000kr så länge som det behövs än att kronofogden kör md en utmätning.
jag vet om mina tidigare dumheter o detta hoppas jag att jag aldrig mer behöva uppleva

Magnus

Prata med dina släktingar alternativt någon nära vän som kan ställa upp som borgenär så
kan du antagligen få ett bra samlat lån.
Se bara till att betala i tid och så mycket du kan så är du snabbt ur skuldfällan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in