2015-06-01, 09:03
Bannlyst
Finns det? Såg en kille recensera dom på youtube fast det var i USA. Blev iaf jävligt sugen.

Hur stor skillnad är det från vanliga cigaretter?
Citera
2015-06-01, 09:51
Medlem
James91s avatar
Köp vanliga Camel och bryt/klipp bort filtret.
Citera
2015-06-01, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av James91
Köp vanliga Camel och bryt/klipp bort filtret.
Blir dom inte av sin natur kortare då och oekonomiskt?
Citera
2015-06-01, 11:00
Medlem
Bobanys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopathy
Finns det? Såg en kille recensera dom på youtube fast det var i USA. Blev iaf jävligt sugen.

Hur stor skillnad är det från vanliga cigaretter?
Cigaretter är ju äckliga i vilket fall som helst, åtminstonne med filtret får du bort lite skit? Hur tänker du egentligen? Vill du ha något intressant så prova cigarr/cigarillos. OnT: tror det är olagligt att sälja det i Sverige öht.

Edit: Alltså ja, cigaretter är inte till för att "smakas", det finns inte direkt någon "smak" i dessa, det du känner är inget som anses vara "gott" eller "speciellt": det är godare att slicka bark för fanimej, så jag fattar inte hur du kan ta upp denna frågeställningen. Notera att detta är inte min "personliga åsikt" utan detta är faktan, läs mer på om hur man tillverkar vanliga cigaretter för att lära dig mer.
Citera
2015-06-01, 12:12
Medlem
beardbraids avatar
Sök i nåt område med många svenska arbetare/bönder. Annars finns ju John Silver som filterlös mjukpack. Munstycke är fett stiligt till filterlösa. Tänk typ Jour.Dr. Hunter S. Thompson.
Citera
2015-06-01, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bobany
Cigaretter är ju äckliga i vilket fall som helst, åtminstonne med filtret får du bort lite skit? Hur tänker du egentligen? Vill du ha något intressant så prova cigarr/cigarillos. OnT: tror det är olagligt att sälja det i Sverige öht.

Edit: Alltså ja, cigaretter är inte till för att "smakas", det finns inte direkt någon "smak" i dessa, det du känner är inget som anses vara "gott" eller "speciellt": det är godare att slicka bark för fanimej, så jag fattar inte hur du kan ta upp denna frågeställningen. Notera att detta är inte min "personliga åsikt" utan detta är faktan, läs mer på om hur man tillverkar vanliga cigaretter för att lära dig mer.
Vem pratar du med?

Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Sök i nåt område med många svenska arbetare/bönder. Annars finns ju John Silver som filterlös mjukpack. Munstycke är fett stiligt till filterlösa. Tänk typ Jour.Dr. Hunter S. Thompson.
Avskyr john silver dock... :x Men ska leta )
Citera
2015-06-01, 18:07
Medlem
Det är ju självklart att filterlösa Camel finns. Röker själv dessa när rätt tillfälle inträffar.
Vad smaken beträffar, så kan jag väl säga att de skiljer sig något ifrån filterlösa JS. De är helt enkelt godare, och rökens doft överträffar alla andra cigarretter.
Den som påstår att det inte är någon skillnad mellan en avklippt filtercigarrett och en filterlös har fel. Jag köpte en gång ett paket svarta JS för att se, om det var någon skillnad på smaken- de smakade vidrigt; med filtret borttaget ännu värre. Samma sak har jag gjort med Hobson, Glenn, röda Prince, Commerce- oförändrat eller till det sämre. De enda som smakar godare utan filter är Marlboro.
Citera
2015-06-01, 18:54
Medlem
Camel utan filter är riktigt goda,beställde en limpa för några år sedan
Citera
2015-06-01, 21:47
Medlem
Bobanys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopathy
Vem pratar du med?

Avskyr john silver dock... :x Men ska leta )
Med dig, det är du som behöver hjälp här och inte vet hur saker och ting fungerar.
Citera
2015-06-03, 17:21
Medlem
Filantropis avatar
Fanns på Willys i Borlänge för ett par år sedan i alla fall, i mjukpack. Filterlösa cigaretter är kortare. Men, skall du röka utan filter rekommenderar jag starkt ett munstycke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in