Flashback bygger pepparkakshus!
2015-06-01, 19:39
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Ser att Rebecca Larsson f.d Rebecca Boström kommenterat hans bilder, vet du om de är släkt? Rebecca är den ökända svindlerskan och TV-kontrollantsmisshandlerskan ifrån Umeå som suttit inne i ett antal år...kanske är Jocke hennes bror?
Det stämmer mycket väl att han har en syster (ev. halvsyster) som heter Rebecca (numera Larsson).
Senast redigerad av TjurenFerdinand 2015-06-01 kl. 19:48.
Citera
2015-06-01, 20:04
Medlem
Hyfsat dysfunktionell familj...
Mamma måste väl vara stolt över dessa två rubriker i lokaltidningen:
http://sv.tinypic.com/r/2r1zbzs/8
Citera
2015-06-01, 22:08
Medlem
Mamman känner jag igen som heter T*na. En partyvän från förr hängde mycket med hon, hennes ex J*el och hennes storebror J*m L*ndmark också kallad TjackJ*m. Mycket vitt pulver vill jag minnas. Synd att hon råkade på en sån typ!
Citera
2015-06-01, 23:12
Medlem
det värsta är att 8åringen ser sjuk ut, han är mycket mager på bilderna där han syns med deras gemensamma bebis.
Citera
2015-06-01, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHIBCHA
det värsta är att 8åringen ser sjuk ut, han är mycket mager på bilderna där han syns med deras gemensamma bebis.

Kan du länka, tack!
Citera
2015-06-01, 23:41
Medlem
Ninaxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Kan du länka, tack!

https://www.facebook.com/tin*.k*non.5

*=a
Citera
2015-06-02, 01:11
Medlem
Lägger några slantar på att han försökt trycka i honom något med kanyl. Men bara en gissning.

Äckligt med människor som ger sig på försvarslösa barn...
Citera
2015-06-02, 02:23
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Ser att Rebecca Larsson f.d Rebecca Boström kommenterat hans bilder, vet du om de är släkt? Rebecca är den ökända svindlerskan och TV-kontrollantsmisshandlerskan ifrån Umeå som suttit inne i ett antal år...kanske är Jocke hennes bror?

Hade ingen aning om att denna Rebecca var en ökänd svindlerska, eller för den delen "TV-kontrollantsmisshandlerska" (WTF?). Du får gärna länka till webbsida inom eller utanför Flashback! Inte för att jag misstror uppgifterna, utan mer till båtnad för oss som vill navigera i tråden.
Citera
2015-06-02, 07:03
Medlem
nabbolbs avatar
Fyfan vad jag hatar sånt där trash. Borde skickas in på psyket o lobotomeras på direkten...
Citera
2015-06-02, 07:40
Medlem
Skulle vara intressant att veta vad som hände. Har GM visat våldstendenser tidigare? Robertsfors är ju inte större än att många vet.
Citera
2015-06-02, 08:53
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Grannarna anade inget. Upplevde familjen som skötsam och området som lugnt.

http://www.vk.se/plus/1462024/granna...rhort-tragiskt

Citat:

Den misstänkte 30-årige mannen, som inte är pappa till barnet, anhölls i ett tidigt skede misstänkt för mordförsök, misshandel och skadegörelse. Tingsrätten har utsett en advokat att försvara honom under rättsprocessen, men hans inställning till de misstänkta brotten är i nuläget oklara.

Flera av de boende i närområdet är bestörta över den påstådda händelsen.

– Det är bara så oerhört tragiskt. Jag fattar ingenting, säger en man.

Han såg hur en polisbil kom till det aktuella huset på natten och blev nyfiken på vad som hade hänt.

– De verkar skötsamma, de som bor där. Min första tanke var att det kanske var någon som hade kastat något mot fastigheten eller liknande. Jag kunde aldrig tro att det skulle kunna handla om något sådant här, säger han.

En annan person i närområdet är lika förvånad över mordförsöket.

– Det är alltid otroligt lugnt här.

Citat:

En brottsplatsundersökning har gjorts, berörda personer har förhörts och nu väntar en mängd andra utredningsåtgärder, enligt Michael Rystedt, förundersökningsledare vid polisen i Umeå.

– Det handlar bland annat om ett förhör med mamman och det drabbade barnet, säger han.

Även den misstänkte mannen kommer att förhöras snart igen, sannolikt under tisdagen. Senast på onsdag måste åklagare ta ställning till om han ska begäras häktad eller försättas på fri fot.

Citera
2015-06-02, 09:06
Medlem
Ingen rök utan eld! Det är riktigt konstigt att detta händer alla förhållanden hon har haft! Tror det är hennes sätt att göra slut! Namn (Tina kanon) Förra killen fick besöksförbud pg av massa påhittade historier m.m
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in