2005-10-29, 23:56
Bannlyst
Har druckit 8 gram resin nu ikväll.. Första effekten var att jag blev lättare i kroppen, det var skitskönt att bara traska omkring hemma. Var lite bedövad både i huvudet och resten av kroppen. sen hängde inte ögonen med riktigt när jag rörde på huvudet och det gick inte riktigt att hålla dem öppna. Jag var nära att somna men plockade fram alkoholen.

Efter två glas vin mådde jag riktigt illa och tog det därför lugnare med drickat. 3,5 timmar efter kratomintaget känner jag att den mesta effekten har lagt sig och jag kör nu på vin och bärs istället.
Citera
2005-10-31, 11:45
Medlem
kratom super enhanced leaf

Köpte hem ett gäng kratom påsar efter en lyckad första test.

Jag å tjejen har tagit varsin kopp några gånger, max 1 gång per vecka.
för att vara på den säkra sidan av många farhågor..

Får en skön känsla av det, man blir soft mysig, chillad.. de intensivaste ruset håller i sig ungefär 2-3 timmar på mig, sen avtar det.

SKALL tas på tom mage för skönast effekt. och gärna inte äta något på ett tag efter de heller. tom mage alltså.

Jag har bara testat med ND super enhanced leaf, vilket verkar vara någon slags extrakt eller högkvalitets kratom pulver.

En ½dl vatten i med 1,5g pulver.. låt stå tills pulvret svällt lite.. och de blir en liten färgning på vattnet.. svälj rubbet allt mos oxå. skölj ner med lite smootie tycker jag. de lättar den bittra smaken direkt

kolla en rulle eller nåt, ibland skönt att ta en promenad oxå, man lunkar fram och känner sig väldigt inne i sig själv. och nöjd med tillvaron. allt som var jobbigt, blir likvärdigt med allt annat.. avtrubbad..

Alla som jag bjudit detta kratom på har fått samma effekt. så nog är de potent.. en gång drog jag 4g vilket för mig blev en OD. spydde och fick väldigt jobbiga drömmar. och värme/kyla växlingar.

Dagen efter är som en alkohol bakfylla utan huvudvärken.. men synen reagerar lika. och balansen. men inte illamående och ont.

thats it..

njut, men inte för ofta.. för då växer bara dosen och suget. å de är ganska dyrt så...
Citera
2005-10-31, 17:41
Medlem
Pillevickens avatar
Hur gör ni när ni tar kratom? Ja har haft en jöävla massa i varmt vatten.. kockat, rökt.. men aldrig känt nått..
Citera
2005-10-31, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillevicken
Hur gör ni när ni tar kratom? Ja har haft en jöävla massa i varmt vatten.. kockat, rökt.. men aldrig känt nått..

Om använder samma som jag och gör precis som jag skrev i inlägget innan dig, så kan jag till 99% garantera att du får effekt.. vill du vara ännu säkrare ta mer än 1.5g.
Citera
2005-10-31, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pillevicken

Jag gjorde te på det, eller det blev mer som starkt svart kaffe. Kastade i 8 gram resin (kåda) i kanske 2 dl hett vatten. Var helfläng efter ungefär 1,5 timma.. Det var inte lätt att hålla sig vaken ett tag. Men jag gillade den starka effekten.

Ska köpa super enhanced leaf nästa gång, det verkar vara mer ekonomi i det, 100 kr för en soft flummig helgkväll hemma är trots allt småpengar.
Citera
2005-11-02, 23:15
Bannlyst
Undrar föresten om man kan odla kratomträdet hemma. Såg på Erowid en bild på nån som hade ett begynnande träd i en kruka. Det kan ju tänkas vara en planta som växer som sjutton utan jättehöga krav på mängder av solsken och värme.. Ett par plantor skulle kanske kunna ge en fin liten skörd.

http://www.erowid.org/plants/show_im..._speciosa1.jpg
Citera
2005-11-03, 09:36
Medlem
Tufft..

Ja växten är ju potent, men om i vanlig form behövs ju en hel del löv.
får ha en hel regnskog hemma
Citera
2005-11-03, 12:07
Medlem
Novembers avatar
Jag gillade personligen inte effekten av kratom och har 25g av detta lagliga extrakt liggandes hemma (bra extrakt från azarius). Får se vad som händer med det, kanske testar jag några gånger till eller så säljer jag det till nån behövande.
Citera
2005-11-03, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av November
Jag gillade personligen inte effekten av kratom och har 25g av detta lagliga extrakt liggandes hemma (bra extrakt från azarius). Får se vad som händer med det, kanske testar jag några gånger till eller så säljer jag det till nån behövande.

Jag har i och för sig hört rykten om att Azarius kratom ska vara rätt kass. Enligt flera inte alls den där cola + opiatkombo-effekten som kratom annars är rätt känt för. Men du kanske hade en sjysst batch?
Citera
2005-11-03, 17:06
Bannlyst
Så vartifrån ska man beställa kratom då? Vart finns det potentaste med lägst pris? Helst ska det vara i Sverige, pm tas tacksamt imot om adressen inte ska skrivas ut på forumet.

Är det ND eller CA som gäller eller finns det något bättre ställe?
Citera
2005-11-03, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Depraverad
Så vartifrån ska man beställa kratom då? Vart finns det potentaste med lägst pris? Helst ska det vara i Sverige, pm tas tacksamt imot om adressen inte ska skrivas ut på forumet.

Är det ND eller CA som gäller eller finns det något bättre ställe?

ND har rykte om sig att tillhandahålla god kvalitet på kratomet. Ligger ju visserligen i Holland. "Resin" eller "Super enhanced" är nog att föredra om man vill ha sjysst effekt. Troligtvis får man mest för pengarna om man köper "super enhanced".
Citera
2005-11-03, 20:22
Medlem
Uematsus avatar
Hur gör man te på detta? Menar jag har aldrig gjort te direkt..kokade upp vatten och la ner pulvret i ett glas..2 gram kratom super enhanced leaf och drack upp det..även moset. Var 30 minuter sen men känner inget..eller ska man koka med det i? Jisses jag är dum när det gäller såna här saker..provar 1 gram till nu. Ser ju bara ut som vatten med allt pulver under..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in