Köpte hem ett gäng kratom påsar efter en lyckad första test.
Jag å tjejen har tagit varsin kopp några gånger, max 1 gång per vecka.
för att vara på den säkra sidan av många farhågor..
Får en skön känsla av det, man blir soft mysig, chillad.. de intensivaste ruset håller i sig ungefär 2-3 timmar på mig, sen avtar det.
SKALL tas på tom mage för skönast effekt. och gärna inte äta något på ett tag efter de heller. tom mage alltså.
Jag har bara testat med ND super enhanced leaf, vilket verkar vara någon slags extrakt eller högkvalitets kratom pulver.
En ½dl vatten i med 1,5g pulver.. låt stå tills pulvret svällt lite.. och de blir en liten färgning på vattnet.. svälj rubbet allt mos oxå. skölj ner med lite smootie tycker jag. de lättar den bittra smaken direkt
kolla en rulle eller nåt, ibland skönt att ta en promenad oxå, man lunkar fram och känner sig väldigt inne i sig själv. och nöjd med tillvaron. allt som var jobbigt, blir likvärdigt med allt annat.. avtrubbad..
Alla som jag bjudit detta kratom på har fått samma effekt. så nog är de potent.. en gång drog jag 4g vilket för mig blev en OD. spydde och fick väldigt jobbiga drömmar. och värme/kyla växlingar.
Dagen efter är som en alkohol bakfylla utan huvudvärken.. men synen reagerar lika. och balansen. men inte illamående och ont.
thats it..
njut, men inte för ofta.. för då växer bara dosen och suget. å de är ganska dyrt så...