Citat:
Ursprungligen postat av
50 Cent
Tack för ditt vänliga svar. Jag har ganska stark depression, men tror den är starkt kopplad till min PTSD. Jag har tidigare provat olika ssri och andra preparat som efexor(tror det är venlafaxin), zoloft, fevarin, risperdal, seroquel, plus ytterligare någon ssri som jag tror hette cipralex(cipramil) men är osäker. Fick lyrica ett tag, men tyckte det var en hemsk medicin. Har även fått alla möjliga olika benzo för min ångest och sömnbesvär som xanor, diazepam, iktrovil, nitrazepam och flunitrazepam. Tycker inte om att äta benzo då jag tycker de påverkar minnet och gör mig dåsig.
Han pratade om metamina och seroquel, men i övrigt diskuterades ingen annan medicin.
Ola säger direkt ärligt att äter
Du benzo eller vill ha benzo med adhd behandlingen så kan inte jag hjälpa dig allas Han vill inte ha kunder med framförallt benzo intag. Så det var nog de som var problemet. Dessutom är han lika som alla andra privata adhd kliniker attt dom vill göra hela utredningen från början annars sätter dom inge medicin. Så de verkar vara så på alla kliniker att utredning ska vara gjort hos dom annars blir de ingen medicin.