2008-02-01, 23:36
Citat:
Ursprungligen postat av PierreHP
Skulle någon kunna förklara hur i HELVETE man handlar på snusbutiken.se? Jag vill köpa 2st dosor montecristo, och när man fyllt i det står det att man ska välja vilket land det ska fraktas till (bor i Sverige och logiskt sett bör det vill skickas hem till mig I Sverige) men problemet är att man inte kan fylla i Sverige. Ska jag behöva flytta till Sierra Leone för att få skiten och sen åka tillbaka...blir så jävla trött påt

De kanske inte säljer till sverige, butiken är kanske inriktad till svenska snusare i utlandet?
Citera
2008-02-08, 17:34
Nu har jag fått min första leverans från cigarettbutiken.se. 4 limpor L&M trillade in på posten i tisdags, jag beställde på natten den 25/1 men eftersom det var en fredag registrerades inte pengarna på deras konto förräns på tis-ons nästföljande vecka. Så lite styvt en veckas leveranstid var det. Cigaretterna var bra, leveransen gick smidigt och leveransstatusen uppdaterades på deras hemsida, inga problem någonstans.
Jag kan verkligen rekommendera denna sida!
Citera
2008-02-08, 17:52
Medlem
R.Rs avatar
Har lagt in en mindre order från buysnus.com nu i veckan, är nämligen så att man har en snus-sugen släkting som bor utomlands, och som gärna vill veta att de är seriösa innan han lägger in en större order så jag får agera testkanin. Har iof bara sett positiva omdömen om dem, men säker kan man ju ändå aldrig vara. Beställningen gick loss på 230 spänn, varav ca 30 frakt så jag fick 5 dosor för 200 kr. Passade på att beställa några klassiker man sällan ser i affär nuförtiden. Antagligen levereras det i början av nästa vecka då ju företaget är sverige-baserat, så jag får återkomma med resultatet då.
Citera
2008-02-11, 20:56
Medlem
R.Rs avatar
Fick min leverans från Buysnus.com idag. Inte så mycket att orda om, rätt varor ingick, snuset var väldigt färskt och leveranstiden var från en dag till nästa (beställde sent i torsdags, ordern skickades på fredag och anlände idag då). 5/5 helt klart.

Vill däremot passa på att utfärda en varning för Lucky Strike White portion. Det var en av de dosor som ingick i min order, har länge varit sugen på att prova dem. Efter två prillor hade en stor bit skinn lossnat i min gom, något som aldrig hänt förr då jag snusat. Vette sjutton vad som är i de där snuset, men frätande måste det vara, tycker mig även ha hört om fler som upplevt samma sak. Lite av en besvikelse, nåja, man får hålla sig till de gamla goda favoriterna.
Citera
2008-02-11, 21:21
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PierreHP
Skulle någon kunna förklara hur i HELVETE man handlar på snusbutiken.se? Jag vill köpa 2st dosor montecristo, och när man fyllt i det står det att man ska välja vilket land det ska fraktas till (bor i Sverige och logiskt sett bör det vill skickas hem till mig I Sverige) men problemet är att man inte kan fylla i Sverige. Ska jag behöva flytta till Sierra Leone för att få skiten och sen åka tillbaka...blir så jävla trött påt

De säljer inte till SveaRike.
Citera
2008-02-14, 13:00
Medlem
Är det någon som vet en sida där man köper snus , betalar direkt med kreditkort och får det hemskickat i brevlådan?
Citera
2008-02-14, 13:11
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svedje
Är det någon som vet en sida där man köper snus , betalar direkt med kreditkort och får det hemskickat i brevlådan?
HÄR HAR DOM EN DEL OCH MAN KAN BETALA VID LEVERANS
http://www.sweets.se
Citera
2008-02-18, 05:11
Bannlyst
Cigg Online ?!

Tjo! Någon som har erfarenhet av att beställa cigg från någon av dessa butiker ?

www.ciggonline.com

www.cigarettbutiken.se

www.tobakshandlarn.se

Tobakshandlarn har visst nån egen transport av varorna, verkar klart billigast därifrån. 528 kr för två limpor Marlboro inklusive frakt!

Vågar man beställa å skicka pengar ?

//Fredrik
Citera
2008-02-18, 06:36
Medlem
Mentalitass avatar
Ja jag undrar lite över
www.tobakshandlarn.se å, någon som har erfanhet av dessa?
Citera
2008-02-18, 07:22
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Mentalitas Ja jag undrar lite över

Kan vara intresant
Citera
2008-02-18, 16:48
Citat:
Ursprungligen postat av Mentalitas
Ja jag undrar lite över

Det är nog tobaksgrossen under ny flagg, ser ut att vara i stort sett samma sortiment och även tobakshandlaren har sin bas i Krakow som tobaksgrossen hade. För min del har dom en stor jävla portion förtroende att visa innan jag handlar där efter vad tobaksgrossen gjorde mot sina kunder.

Deras "frågor och svar" är lite udda, första gånnen man uppmanas att INTE deklarera sina varor:
Citat:
Vi på Tobakshandlarn.se rekommenderar att inte deklarera införseln då vi inte känner till att någon annan gör det (gäller sprit och tobak) och dessutom så tycker vi att förfarandet strider mot EU lag. Punktskatten har redan betalats i ursprungslandet.
Citera
2008-02-18, 19:41
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
Det är nog tobaksgrossen under ny flagg, ser ut att vara i stort sett samma sortiment och även tobakshandlaren har sin bas i Krakow som tobaksgrossen hade. För min del har dom en stor jävla portion förtroende att visa innan jag handlar där efter vad tobaksgrossen gjorde mot sina kunder.

Deras "frågor och svar" är lite udda, första gånnen man uppmanas att INTE deklarera sina varor:

Fick samma varningssignaler. Tänker inte beställa därifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in