Jag letar efter en grattis app i appstore som laddar ner youtube-klipp. En app som jag utan internet kan kolla/lyssna på youtube klipp i playlists osv
jag hade ju köpt en app förut för ca 50kr där man kunde ladda ned t.ex. musik från youtube. men nu kan man inte det pga "downloading videos from youtube has been disabled to mantain compliance with youttube terms of service" :/ då kanske det finns en annan hemsida som liknar youtube där jag kan ladda ned min musik ifrån?
Senast redigerad av OnlineOffline 2015-05-27 kl. 02:48.
Vad kör du för operativsystem?
Jag kör OS X/Safari, för video som körs i html 5 behöver jag bara högerklicka i filmen så får jag ett Hämta-alternativ.
Annars finns https://rg3.github.io/youtube-dl/
Vad kör du för operativsystem?
Jag kör OS X/Safari, för video som körs i html 5 behöver jag bara högerklicka i filmen så får jag ett Hämta-alternativ.
Annars finns https://rg3.github.io/youtube-dl/
hej alltså jag vill ladda ned musik/filmer på min iphone 5 IOS 8.3
YouTube has recently changed its terms and conditions to prevent apps from downloading videos to watch offline. However, it doesn't seem to have affected all apps, so here's how to download YouTube videos to your iPhone or iPad.
UPDATE: YouTube promised to introduce offline watching, but this hasn't yet happened. It may also be much more limited than you might like, and it might also be a subscription service called YouTube Music Key. When it launches, or when offline viewing is added to the YouTube app we'll update this article.
YouTube has recently changed its terms and conditions to prevent apps from downloading videos to watch offline. However, it doesn't seem to have affected all apps, so here's how to download YouTube videos to your iPhone or iPad.
UPDATE: YouTube promised to introduce offline watching, but this hasn't yet happened. It may also be much more limited than you might like, and it might also be a subscription service called YouTube Music Key. When it launches, or when offline viewing is added to the YouTube app we'll update this article.
TACKTACKTACKTACK! den funkar!!
Senast redigerad av OnlineOffline 2015-05-27 kl. 10:05.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!