Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-05-25, 18:45
Medlem
schmuckens avatar
Kan inte låta bli att skratta åt att uttrycket "mulad" används här. Tar mig tillbaka till skolgården då snömulning var aktuellt, men bajsmulning? Haha vilken jävla störd individ detta måste vara.
Citera
2015-05-25, 19:00
Bannlyst
Trevligt, en galning med dragning till mänskliga fekalier som tänder på att göra kvinnor till ofrivilliga koprofager. Förmodligen har mannen varit inblandad i andra incidenter med exkrementer, minns själv en händelse där vänsterextrema skyfflade bajs över en polis för några år sedan. Finns även andra exempel då vänstern har använt sig av mänsklig avföring i syfte att tysta meningsmotståndare. Har även hört historier om miljömedvetna hemmaodlare som nyttjat sin egen avföring som gödsel i blomkrukor och tomatplantor.

Lägger mina surt förvärvade ören på att gärningsmannen finns att hitta bland de lokala vänsterförmågorna.
Citera
2015-05-25, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vet att det bor en SMR:are i Bagarmossen som ligger några hundra meter från Kärrtorp och jag vet att de begått brott förr.

Du vet inte vad denne SMR:are heter? Du kan skicka PM om du vill. BO skulle kunna vara dennes flickvän, stämmer väl in på motivet i min gärningsmannaprofil om så är fallet...
Citera
2015-05-25, 19:07
Medlem
Vintergrisens avatar
Jag ser tre möjligheter här:

1) Bajsattacken är utförd av någon som redan är känd inom psykiatrin och som även tidigare har ägnat sig åt s.k. "biologisk krigföring".

2) Signalementet stämmer inte och det handlar istället om en person i de nedre tonåren som helt enkelt "bajsbusat" lite.

3) Hela historien är en "modern konstinstallation" à la Anna Odell. Det faktum att Maria Sundbom som ska ha bevittnat incidenten "råkar" vara en medieprofil som är aktiv inom svensk teater får foliehatten att vibrera lite lätt.
Citera
2015-05-25, 19:09
Medlem
Citat:
Karin Carlsson, 22, utsattes för en bajsattack under söndagen.
När hon var på väg till en kompis hoppade en okänd man fram och tryckte upp en påse med mänsklig avföring i hennes ansikte.
– Det var löst bajs och var hur vidrigt som helst, säger hon.

Citat:
Det var på en promenad för att möta en kompis som Karin Carlsson, 22, fick avföring upptryckt i ansiktet av en okänd man. Hon var i en park och hade hörlurar med musik i och hörde inte att mannen kom bakom henne.
– Han slog en påse i ansiktet med mig som var helt fylld av bajs. Det var löst bajs och var hur vidrigt som helst, berättar hon.
Karin, som bor i Bagarmossen, blev förskräckt och befann sig i ett chocktillstånd tills hon förstod vad som hade hänt.
– Första tanken var typ "Fan, flög det en fågel i mitt huvud?". Jag fattade knappt. Jag skrek ju bara och kollade efter honom. Men jag greppade aldrig vad som hände.
Maria kom till platsen precis när bajsattacken hade ägt rum. Hon såg då Karin med avföring i hela ansiktet.
– Han hade mosat in det i hennes ansikte och på marken låg en påse kvar med avföring i. Den var helt fylld alltså, säger hon.
Maria tror att det var mänsklig avföring:
– Det är ju bara en spekulation, men det luktade inte hundbajs i alla fall.

http://www.expressen.se/nyheter/karin-22-anfolls-med-bajs-av-okand-man/
Citera
2015-05-25, 19:11
Medlem
burberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Signalementet på bajsmarodören som anges i stockhomdirekt är inget vidare.
Han beskrivs som mellan 30 och 40 år gammal och med vanligt utseende, vanliga kläder, och på en vanlig cykel.
http://www.stockholmdirekt.se/nyheter/kvinna-utsatt-for-brutal-bajsattack-i-karrtorp-polisen-ville-inte-hjalpa/aRKoey!1pyIrW054l2g4LUePYCfw/

Man kan nästan tro att GM är Krystmarodören från Bagarmossen
https://seriewikin.serieframjandet.se/index.php/Krystmarod%C3%B6ren
Citera
2015-05-25, 19:12
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Detta om något måste kunna leda till ett FETT skadestånd. Vem fan gör en sådan sak? Cykla omkring med bajs? Är inte detta en planerad attack så blir jag fan mörkrädd. Vill poängtera att hon behöver inte känna honom för att det hela ska vara planerat.
Citera
2015-05-25, 19:13
Medlem
HatarAftonblaskans avatar
Förmodligen någon vänsterextremist, kryllar av dom i Kärrtorp antar jag
Citera
2015-05-25, 19:16
Medlem
Detta är enbart ett tecken på att mannen lider av en ganska djupgående personlighetsstörning,
med fokus på ett stort självförakt, eller djupt självhat. Dessa personer saknar oftast helt respekt mot andra. För att lätta på sitt självhat så lever de i tvång att projicera och överföra sin nervärderade bild av sig själva på andra. Förnedra andra , vilket gör att de känner sig bättre för stunden, men självföraktet och tomheten kommer snabbt att dominera dem igen. Synd om dem som råkar bli måltavla för dessa störda människor.
Citera
2015-05-25, 19:19
Bannlyst
Har gjort lite efterforskningar på BO och jag la märket till att hon själv är en naturmänniska som gillar att resa, hon verkar även vara ganska drogliberal. Kanske är detta ett verk av en ensam galning som helt saknar politiskt motiv? Någon mer insatt som vet om Carin haft samröre med högerextrema trots hennes livsstil?
Citera
2015-05-25, 19:20
Medlem
Stakeholders avatar
Inget signalement är också ett signalement. Skulle gissa på att hon är hundägare som fått smaka sin egen medicin.
Citera
2015-05-25, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Inget signalement är också ett signalement. Skulle gissa på att hon är hundägare som fått smaka sin egen medicin.

Nej Carin har ingen hund
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in