Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-05-25, 17:50
Medlem
Ja det här gör ju onekligen förnekandet av Bajsmannens existens svårt.
Rent konkret kommer det naturligtvis inte hända något mer i det här fallet innan fler attacker inträffat.
Tills dess kan kanske någon driftig turismansvarig fibbla lite med diverse slogans som:
Shit happens when you're in Kärrtorp.
Citera
2015-05-25, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashforward
Kvinnan kände inte igen mannen.

" och trycker en stor påse mänsklig avföring i hennes ansikte"
Hur ser man skillnad på avföring från mänsklig och hundig anal?
Smak och konsistens....
Citera
2015-05-25, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashforward
Kvinnan kände inte igen mannen.

" och trycker en stor påse mänsklig avföring i hennes ansikte"
Hur ser man skillnad på avföring från mänsklig och hundig anal?

Får man en stor blaffa bajs i ansiktet säkert med kraft också så hinner man inte reagera.
Dessutom en enorm chock.

Förutom en sjuk person kan det va en anlitad person eller bajsmannen kan kanske tom ha tagit fel kvinna?

Hu ,nej är nog svårt känna skillnad på mänsklig eller djuravföring.
Lika hemskt oavsett vilket och jag skulle dessutom spy direkt och därmed inte hinna se personen.

En påse bajs i näven åker man ju inte direkt runt med så det låter ju som planerat .
Citera
2015-05-25, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Signalementet på bajsmarodören som anges i stockhomdirekt är inget vidare.
Han beskrivs som mellan 30 och 40 år gammal och med vanligt utseende, vanliga kläder, och på en vanlig cykel.
http://www.stockholmdirekt.se/nyheter/kvinna-utsatt-for-brutal-bajsattack-i-karrtorp-polisen-ville-inte-hjalpa/aRKoey!1pyIrW054l2g4LUePYCfw/

Några färger på kläderna måste man väl kunna ha snappat upp?

Är detta kanske en signalementens nyspråk när etnicitet och personliga egenskaper av integritetsskäl blir bannlyst som kännetecken?

Kommer långt rött hår att räknas som "vanligt utseende"?

"En man med ingen ovanlig kroppstorlek misshandlade en dam till döds. Mannen talade ovanligt bra svenska och hade en hyfsat ren jacka på sig. Hans byxor täckte in hela benen och hans hår var enligt de flesta vittnen lagom långt."
Citera
2015-05-25, 17:54
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RubberWizz
Håller fullständigt med. Hur har det kunna gå såhär långt.

För 30 år sen kom polisen när vi pallade äpplen, vad ska krävas nu?

Sverige lägger sina ekonomiska resurser på andra mycket viktigare saker.
Citera
2015-05-25, 18:09
Bannlyst
Parken vid Byälvsvägen rapporterar Metro att den grova bajsattacken skedde.

http://www.metro.se/nyheter/kvinna-brutalt-attackerad-med-bajs-polisen-ville-inte-hjalpa-till/EVHoey!98JblowrjvAQ/

"Enligt sajten blev hon så chockad att hon inte fick ett bra signalement på mannen som försvann bort på cykeln. Hon uppskattar åldern till mellan 30 och 40 år.

Forsgren uppmanar vittnen till liknande attacker att höra av sig till polisen

Nu först reagerar lata polisen med att söka vittnen?
Citera
2015-05-25, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingarofisen
Parken vid Byälvsvägen rapporterar Metro att den grova bajsattacken skedde.

http://www.metro.se/nyheter/kvinna-brutalt-attackerad-med-bajs-polisen-ville-inte-hjalpa-till/EVHoey!98JblowrjvAQ/

"Enligt sajten blev hon så chockad att hon inte fick ett bra signalement på mannen som försvann bort på cykeln. Hon uppskattar åldern till mellan 30 och 40 år.

Forsgren uppmanar vittnen till liknande attacker att höra av sig till polisen

Nu först reagerar lata polisen med att söka vittnen?

Kan det här vara ett "hundbråk". Typ att kvinnan/familjen inte plockar bajset efter sin hund och någon granne har tröttnat på detta?
Citera
2015-05-25, 18:19
Medlem
112 levererar ju i vanlig ordning i alla fall
Citera
2015-05-25, 18:36
Medlem
ozznujens avatar
Det måste ha varit bajsturken som varit framme,helt klart.
Citera
2015-05-25, 18:42
Medlem
NickSonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RubberWizz
För 30 år sen kom polisen när vi pallade äpplen, vad ska krävas nu?
Vet inte, däremot vet jag av egen erfarenhet att vare sig knivhot eller pågående inbrott räcker. Därmed inte sagt att det måste vara snutens fel, det kan ju lika gärna vara SOS Alarm som är värdelösa.
Citera
2015-05-25, 18:42
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain_Napalm
Smak och konsistens....

Smak?! Låter orimligt att man skulle ha en beprövad erfarenhet av att äta bajs sedan tidigare. Det är inget jag känner till bland mig eller mina bekanta iaf.
Citera
2015-05-25, 18:45
Medlem
deltoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingarofisen
Får man en stor blaffa bajs i ansiktet säkert med kraft också så hinner man inte reagera.
Dessutom en enorm chock.

Förutom en sjuk person kan det va en anlitad person eller bajsmannen kan kanske tom ha tagit fel kvinna?

Hu ,nej är nog svårt känna skillnad på mänsklig eller djuravföring.
Lika hemskt oavsett vilket och jag skulle dessutom spy direkt och därmed inte hinna se personen.

En påse bajs i näven åker man ju inte direkt runt med så det låter ju som planerat .

Kanske han varit ute med sin hund & hade påsen i fickan? Är väl en del hundägare som gör så, när det inte finns nån papperskorg i närheten.

Hundbajs luktar väl lite annorlunda mot människobajs, gör det inte det?

Pappans uttalande, att hon fick "en bajspaj i ansiket" - tar han det verkligen på allvar?? Eller säger man så, "bajspaj"? Har aldrig hört uttrycket men kul är det!
Uttrycket alltså, inte händelsen. Fy fan, hände det mig & jag fick in bajs i munnen så skulle jag garanterat få ätstörningar!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in