2005-11-29, 21:44
Medlem
Detta lät ju intressant, är i behov av en sifon och om patronerna blir billigare hos dig är det klart jag handlar där! Att öppna 30-40 patroner till polare och en själv med spik, hammare å påse tröttnar man snabbt på..
Go for it!!

/Micke
Citera
2005-11-30, 03:02
Medlem
LasVegass avatar
Jag tycker man blir så jävla mätt av all grädde man måste trycka i sig innan det bara kommer gas.
Citera
2005-11-30, 03:32
Medlem
NightDrifters avatar
kanske bara är jag men jag tycker att den minsta är mäst intresant... Gött o slippa bära runt på 1 eller 1,5 liters om man är på stamp och sånt....
Citera
2005-12-08, 14:38
Medlem
tewmtens avatar
Helt klart intresserade av billiga patroner, 55kr/lådan på XXXX blir ju en del slantar om man ska köpa en större kvantitet. 10 patroner går åt rätt så snabbt.
Citera
2005-12-08, 16:07
Medlem
WaRs avatar
Intresse finns här också. 0.5L låter bra tycker jag. Lagom stor och förhoppningsvis lagom billig .
Citera
2005-12-08, 16:35
Medlem
GaiNs avatar
Hur mkt får plats i en 0.25 liters då? En patron? Intresse finns iaf här på både patroner och sifoner (främst sifoner).
Citera
2006-02-09, 17:19
Medlem
Japp har äntligen fått iväg en order nu. Prissättningen är fortfarande lite osäker beroende på eventuella importavgifter, så vågar inte ange något exakt. Dock kommer det bli billigare än vad lyckats hitta någon annanstans.

Citat:
Ursprungligen postat av MUH
Ja precis! Hur går det egentligen? Ska idén genomföras?
Citera
2006-02-09, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekanus
Japp har äntligen fått iväg en order nu. Prissättningen är fortfarande lite osäker beroende på eventuella importavgifter, så vågar inte ange något exakt. Dock kommer det bli billigare än vad lyckats hitta någon annanstans.

och hur billigt har du hittat? Jag köper sifoner för ~250kr här i Sverige på en stor butikskedja som finns i de flesta städer. har redan fått 100 pm om det så jag tänker inte svara på några fler från alla fjortisar som skickar o tjatar...

Kan du sälja patroner av bra kvalite till ett vettigt pris så får du gärna höra av dig. Lite långt ner till gbg härifrån. Enda stället ja hittat där de tar 40kr asken är där..
Citera
2006-02-10, 13:02
Medlem
onemanarmys avatar
Ett intresse finns helt klart
Lustgas verkar omöjlit att hitta här i stan (jönköping) och de som har tar 100 spänn asken
Tror dom har slutat att kränga lustgas nu btw.
Citera
2006-02-12, 13:06
Medlem
Billigaste jag hittat är patroner för 55 spänn (10-pack) och gräddsifoner för 400. Sodasifoner går att hitta billigare (på tex stormarknader) men enligt folk jag snackat med är gräddsifoner är mer effektiva och slösar inte på gasen som sodasifoner gör. Hurvida det ligger någon sanning i det vet jag inte.

Citat:
Ursprungligen postat av limone
och hur billigt har du hittat? Jag köper sifoner för ~250kr här i Sverige på en stor butikskedja som finns i de flesta städer. har redan fått 100 pm om det så jag tänker inte svara på några fler från alla fjortisar som skickar o tjatar...

Kan du sälja patroner av bra kvalite till ett vettigt pris så får du gärna höra av dig. Lite långt ner till gbg härifrån. Enda stället ja hittat där de tar 40kr asken är där..
Citera
2006-02-12, 13:26
Bannlyst
jag köper mina patroner för 79 kr asken så finns ett stort intresse här!!. fast sifon har jag redan :P
Citera
2006-02-12, 13:33
Medlem
Vad kommer frakten gå på ungefär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här