2015-05-24, 19:12
Medlem
wasamannens avatar
Som rubriken lyder, hur skulle man i sverige kunna fixa den korupta invandringen i sverige?
och hur skulle man kunna få bort alla invandrare som sitter arbetslösa på bidrag vars ungar är brottslingar och förstör i samhället?

vill inte höra "TS är rasist".
endast förslag till mina frågeställningar
Citera
2015-05-24, 19:14
Medlem
MrMadoffs avatar
Det fanns en man med en lösning men han är död nu.
Citera
2015-05-24, 19:24
Medlem
wasamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Det fanns en man med en lösning men han är död nu.

Vem syftar du på?
Citera
2015-05-24, 19:40
Medlem
LegaliseItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasamannen
Vem syftar du på?
Hitler såklart, lär dig lite historia. Han var det sista hoppen för världen, nu är det borta för evigt.
Citera
2015-05-24, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LegaliseItNow
Hitler såklart, lär dig lite historia. Han var det sista hoppen för världen, nu är det borta för evigt.
Visserligen hade Hitler en lösning, men den verkar lite väl drastisk va? Det är inte en bra lösning om du frågar mig i alla fall. Jag tror inte att TS syftar på en sån här lösning heller.
Citera
2015-05-24, 20:01
Medlem
wasamannens avatar
Jag tänkte mig en lösning där invandrare placeras i Sveriges försvarsmakt... Etc ifall de inte jobbar. Sverige kan minska bidragen så att det inte lönar sig att sitta hemma arbetslös och leva på sos, Barnbidrag mm...
Citera
2015-05-24, 20:04
Medlem
Får helt enkelt vänta på att tillräckligt många får ut huvuden ur sina arslen så SD blir tillräckligt stora för att stoppa den. Desto längre tid denna vansinnespolitiken förs desto större förändringar kommer man ju behöva göra för att ordna upp situationen. Den som undgår mord, hedersmord och terrorattack och lever får se.
Citera
2015-05-25, 12:23
Medlem
rasbiologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasamannen
Jag tänkte mig en lösning där invandrare placeras i Sveriges försvarsmakt... Etc ifall de inte jobbar. Sverige kan minska bidragen så att det inte lönar sig att sitta hemma arbetslös och leva på sos, Barnbidrag mm...

Genialt. Beväpna en massa rasfrämlingar som har andra intressen än oss svenskar samtidigt som svenska folket sedan länge i stort är avbeväpnat (om man räknar bort jaktvapen som står sig illa mot militära vapen). Det kommer ju säkert sluta med att du kan fortsätta dricka latte på Södermalm utan att få halsen avskuren av IS-krigare.
Citera
2015-05-25, 12:23
Medlem
rasbiologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizzor
Visserligen hade Hitler en lösning, men den verkar lite väl drastisk va? Det är inte en bra lösning om du frågar mig i alla fall. Jag tror inte att TS syftar på en sån här lösning heller.

Är inte nuvarande folkutbyte ganska drastiskt också om man betraktar det som en helhet över tiden?
Citera
2015-05-25, 12:46
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizzor
Att skicka judarna tillbaka till Israel eller Madagaskar är väl inte drastiskt?
Citera
2015-05-25, 12:46
Medlem
FarbrorBerits avatar
Mina fyra förslag som garanterat skulle ge resultat på kort och lång sikt:

1) Förvaring; Asylsökande skall sättas i slutet förvar tills det att asylprocessen är avslutad. Överklagar man ett avslag så sitter man kvar, naturligtvis. De som får slutgiltigt avslag tas direkt ifrån förvaret till närmsta flygplats.

2) Försörjningskrav; Till att börja med så skall enbart den närmaste familjen omfattas av möjligheten att ta hit anhöriga d.v.s. fru och barn. Glöm broder, systrar, mor och mormor, etc. Till det kommer att den invandrade skall uppvisa fullständiga möjligheter till deras försörjning. Endast kvotflyktingar är undantagna.

3) S.k. ensamkommande ”barn” skall ålderstestas utan undantag. Det skall inte finnas några möjligheter till att lämna den ovan nämnda slutna förvaringen om så inte gjorts.

4) Arbetskraftsinvandring; Tjänster skall matchas mot tillgänglig arbetskraft i Sverige. Vi behöver inte importerade pakistanska hamburgerflippare på McDonalds. Arbetskraftsinvandring skall också tilldelas temporära uppehållstillstånd och prompt lämna landet när anställningen upphör.
Citera
2015-05-25, 12:49
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sisoedaersoet
Får helt enkelt vänta på att tillräckligt många får ut huvuden ur sina arslen så SD blir tillräckligt stora för att stoppa den. Desto längre tid denna vansinnespolitiken förs desto större förändringar kommer man ju behöva göra för att ordna upp situationen. Den som undgår mord, hedersmord och terrorattack och lever får se.
Jaa, vi går och lägger en lapp i en låda en gång var fjärde år och sen kanske SD en dag får 51% av rösterna så kanske de kan ta in 20.000 invandrare per år istället för 100.000. Bra idé!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in