Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
15-05-25, 13:14
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Så det räcker inte att en användare håller sig till ämnet, skriver på rätt språk, postar i rätt forum, inte klagar på moderering, osv? Man måste skriva långa inlägg också?

Nej jag förstår, men ganska tröttsamt att majoriteten av inläggen är meningar på högst tre ord som inte bidrar till någon som helst diskussion eller så, känner själv att man kan leva utan såna inlägg men det är kanske bara jag?
Citera
15-05-25, 18:25
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Nej jag förstår, men ganska tröttsamt att majoriteten av inläggen är meningar på högst tre ord som inte bidrar till någon som helst diskussion eller så, känner själv att man kan leva utan såna inlägg men det är kanske bara jag?
Först var det "en kort mening i nästan varje inlägg", nu är det "högst tre ord". Ska du bestämma dig? Vilket bör gälla för KFK enligt dig?

Jag har kommit till den nivån att jag helt enkelt skiter i inlägg som inte intresserar, fascinerar eller imponerar på mig. Ingen idé att sitta och svära över idioter dagarna i ända. Det gör jag tillräckligt av i verkliga livet. Men jag kan hålla med om att inlägg bestående av endast tre ord i 99% av fallen är OT.
Citera
15-05-26, 09:42
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Först var det "en kort mening i nästan varje inlägg", nu är det "högst tre ord". Ska du bestämma dig? Vilket bör gälla för KFK enligt dig?

Jag har kommit till den nivån att jag helt enkelt skiter i inlägg som inte intresserar, fascinerar eller imponerar på mig. Ingen idé att sitta och svära över idioter dagarna i ända. Det gör jag tillräckligt av i verkliga livet. Men jag kan hålla med om att inlägg bestående av endast tre ord i 99% av fallen är OT.

Den analysen var nog i snabbaste laget. En korrekt korrigerande kommentar OnT på några få ord är inte OT. Skriver man däremot dom tre orden "Skit på dig" så är det OT.
Citera
15-05-26, 11:43
Medlem
psaks avatar
Kortare, så långt det går ( ) Det är ibland inte lätt att avgöra om en riktig essäförfattare i trådarna har så mycket mer substans än andra eller bara vill verka kunnig. Inga namn. Le Grand Maitre
Citera
15-05-26, 18:33
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Den analysen var nog i snabbaste laget. En korrekt korrigerande kommentar OnT på några få ord är inte OT. Skriver man däremot dom tre orden "Skit på dig" så är det OT.
Okej då, 90%.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in