2016-02-01, 16:40
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netflixandpill
Inga roliga övergångar idag?

Imbula ryktas vara klar för Stoke.

Steven Fletcher verkar gå på lån till Marseille
Citera
2016-02-01, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavanD
Seydou Doumbia till Newcastle på lån från Roma.[/url]

Luktar åldersfusk om honom va? Tycker han ser äldre ut än sina 28 år på pappret.
Citera
2016-02-01, 16:50
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Han kommer förmodligen få värva in någon bättre bollbehandlare än de han har nu på det centrala. Såvida Yaya inte hittar någon nytändning, vilket jag betvivlar.

Thiago och Bernat följer säkert med honom till England.
Thiago var ju Peps enda krav när han kom till Bayern så jag antar att han vill ha med honom till City.

Bernat är väl ändå ingen spelare som han känner att han prompt måste ha med sig.
Citera
2016-02-01, 16:52
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Luktar åldersfusk om honom va? Tycker han ser äldre ut än sina 28 år på pappret.

Det är väl mer regel än undantag när det gäller afrikanska spelare.
Citera
2016-02-01, 17:13
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Haha vet att det var snack om Etoos ålder när han var i Chelsea och Sampdoria jävla fiffel asså
Citera
2016-02-01, 17:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Lägg av med den där dyngan, Joseph Minala var så klart 17,5 år när den här bilden togs: http://www.sportlive.it/pictures/20140212/joseph-minala-calciatore-lazio-primavera.jpeg

Ryktas återigen om att Cavani ska till PL. Deadline Day...

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vem tar över Bayern tro?
Ancelotti, har ju varit klart sedan december...
Senast redigerad av U-Fig 2016-02-01 kl. 17:19.
Citera
2016-02-01, 17:18
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Thiago var ju Peps enda krav när han kom till Bayern så jag antar att han vill ha med honom till City.

Bernat är väl ändå ingen spelare som han känner att han prompt måste ha med sig.
Vem tar över Bayern tro?
Citera
2016-02-01, 17:25
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Vem tar över Bayern tro?
Klinsmann
Citera
2016-02-01, 17:29
Bannlyst
Citat:
Vem tar över Bayern tro?
Carlo Ancelotti blev klar för Bayern för två månader sedan.
Citera
2016-02-01, 17:56
Medlem
mbois avatar
Alexander Milošević till Hannover 96 på lån från Besiktas. Hyfsat byte i min mening. Får han chansen här under våren och blir en startspelare som presterar bra i ett Hannover som ligger rätt tråkigt till i Bundesliga kan en chans att vara med i slutgiltiga EM truppen finnas.
Senast redigerad av mboi 2016-02-01 kl. 18:00.
Citera
2016-02-01, 18:11
Medlem
oxy-polos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mboi
Alexander Milošević till Hannover 96 på lån från Besiktas. Hyfsat byte i min mening. Får han chansen här under våren och blir en startspelare som presterar bra i ett Hannover som ligger rätt tråkigt till i Bundesliga kan en chans att vara med i slutgiltiga EM truppen finnas.

Smart av honom att endast gå på lån fram till och med sommaren med tanke på att Hannover antagligen åker ut. Som du säger, får han spela och gör det bra har han god chans att komma med till EM. Det är heller inte helt omöjligt att fixa en startplats i EM med tanke på konkurrensen, särskilt om någon skulle skada sig. Då kan han helt plötsligt ha ett enormt skyltfönster att visa upp sig i och förhoppningsvis hitta en trevlig klubb som uppskattar honom.
Citera
2016-02-01, 18:35
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle

Tror ändå han vill ha med Bernat. Typisk vänsterback han vill ha, medan City inte har en enda vänsterback av den typen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in