2015-08-26, 12:36
Medlem
klettermauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Jag tolkade smileyn som ett hån mot min kommentar. Är det inte menat så, så får jag be om ursäkt.

Blir några intressanta sista dagar av transferfönstret. Får Chelsea Stones, eller håller Everton ut? Chelsea behöver verkligen föryngra och framför allt köpa en ny mittback
Lugnt!
Zouma - Stones känns som en hygglig (fantastisk) mittbacksduo som lär kunna spela många år.
Vem är Chelseas plan B om Stones blir omöjlig? För det behövs ju en mittback till, antingen detta fönstret eller åtminstone i Januari.
Citera
2015-08-26, 13:18
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klettermaus
Lugnt!
Zouma - Stones känns som en hygglig (fantastisk) mittbacksduo som lär kunna spela många år.
Vem är Chelseas plan B om Stones blir omöjlig? För det behövs ju en mittback till, antingen detta fönstret eller åtminstone i Januari.

Läste något om Garay men kommer inte ihåg källan så hur trovärdigt det ryktet är har jag ingen aning om.
Citera
2015-08-26, 13:30
Medlem
antonaugustssons avatar
Daily star, som hänvisar till en Rysk källa skriver om att Arsenal är när att signa Kokorin från Dynamo Moskva. http://www.dailystar.co.uk/sport/football/461265/Arsenal-transfer-news
Citera
2015-08-26, 13:41
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Det krävs ju förstås att man kan läsa och förstå utrikiska också och att man har någorlunda utvecklad förmåga till källkritisk granskning...
Hann inte läsa artikeln. Googlade lite snabbt bara då jag såg rubriken häromdagen.
Citera
2015-08-26, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Daily star, som hänvisar till en Rysk källa skriver om att Arsenal är när att signa Kokorin från Dynamo Moskva. http://www.dailystar.co.uk/sport/football/461265/Arsenal-transfer-news

Känns spontant som att det är skitsnack.
Citera
2015-08-26, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Känns spontant som att det är skitsnack.

Definitivt, Kokorin är en av dom lataste spelare jag någonsin sett och han håller verkligen inte PL nivå.
Citera
2015-08-26, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klettermaus
Nej det är absurt av flera anledningar. Barca kan inte ens ersätta honom förens Januari.
Zlatan/Cavani kanske? Troligtvis inte. Förhoppningsvis kommer Arsenal gå efter någon anfallare nu sista veckan också vilket komplicerar det hela för UTD med Pedro och Otamendi (som vi f.ö inte har detaljer kring) färskt i minnet.

Neymar har ju en klausul så Barca kan inte göra så mycket om det kommer en klubb och pungar upp 190€.
Barca hade förmodligen fått röra om i spelsystemet, och med tanke på att vidal och Turan kommer så hade dom fått köra 4-4-2 eller 4-5-1 pga att nästan alla anfallare utav rang inte får spela CL för Barca den här säsongen.
Nu tror jag inte att det finns någon klubb som skulle kunna övertyga Neymar att lämna Barca heller.
Citera
2015-08-26, 15:53
Medlem
soffsitss avatar
Illarra klar för Real Sociedad.
http://www.realsociedad.com/document/view/spa/0/190657/la-real-ficha-a-illarra
Citera
2015-08-26, 17:02
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Hann inte läsa artikeln. Googlade lite snabbt bara då jag såg rubriken häromdagen.

Du gick inte ens in på länken eller? Läser man första meningen så framgår det att det är en sammanfattning av de senaste ryktena gällande Liverpool. Alltså inte de själva som står bakom dem.

"A round-up of transfer rumours and speculation from around the web"
Citera
2015-08-26, 17:25
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Du gick inte ens in på länken eller? Läser man första meningen så framgår det att det är en sammanfattning av de senaste ryktena gällande Liverpool. Alltså inte de själva som står bakom dem.

"A round-up of transfer rumours and speculation from around the web"
Nej, satt på tåget och skulle precis av.

Snygg entré i den här tråden.
Citera
2015-08-26, 18:44
Medlem
Smirmats avatar
Kurzawa till från Monaco till PSG
Coeantrao till Monaco på lån
Lucas Digne från PSG till Roma

Blev en lite karusell på vänsterbackar så fort Kurzawa blev klar för PSG.
Citera
2015-08-26, 19:05
Medlem
NirvanAs avatar
Hoppas verkligen FCB köper tillbaka Nolito från Celta Vigo nu så han kan ansluta i Januari, bredden i anfallet är som bortblåst utan Pedro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in