2015-08-07, 21:14
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
@SkySportsNewsHQ: BREAKING: @ManUtd goalkeeper David De Gea will not be considered for selection against Tottenham #SSNHQ http://t.co/5bQaFn1zaD

Oj.

Edit: Navas i utbyte kanske? Vad ska Real göra med 3 målvakter?

Det känns som ett ganska tydligt tecken för man ju säga. I Skyartikeln jag läste började ju Van Gaal babbla om transfercirkus och allt möjligt så det verkar ju inte som man förnekar det särskilt hårt heller.

Då får man fundera en gång till med förutsägelserna för årets säsong. Ett United utan De Gea känns klart svagare, och vilken målvakt ska man rimligtvis kunna värva? Valdes har väl inte gjort några rosade föreställningar heller om jag förstått det hela rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av namerless
@EmaGiulianelli: Today's meeting ok between Arsenal and Real. Deal almost closed, Benzema will arrive to London on Sunday.

Det vägrar att dö ut, någon som vet vem den här killen är?

Italiensk journalist tror jag. Benzema-soppan lär hålla på fönstret ut skulle jag gissa. Sedan kan man ju fundera över om faktumet att man nog kommer behöva ge en hygglig peng för att få loss De Gea, kommer göra dem något mer medgörliga i att släppa iväg Benzema för att balansera upp det hela en aning, åtminstone om man tänkt sig att plocka in något mer. Vi får väl se.
Senast redigerad av zizacon 2015-08-07 kl. 21:18.
Citera
2015-08-07, 21:48
Medlem
zizacons avatar
Fan vad mycket Benzema det blev nu då helt plötsligt. Nu påstår Jake Humphrey som är ett känt ansikte i PL-fotbollen på BT, och jobbat länge på BBC också att det är nära, och twitter går bananas..

"Jake Humphrey ‏@mrjakehumphrey 1h1 hour ago

A source who is rarely wrong tells me Arsenal are close to the signing that would make them genuine contenders. We shall see..."
Senast redigerad av zizacon 2015-08-07 kl. 21:51.
Citera
2015-08-07, 23:09
Medlem
Socialkonservativs avatar
Benzema kommer inte gå förrän Real har gjort klart med en ersättare. Skulle Reus eller liknande skriva på kan jag förstå spekulationerna. Utifrån läget som är idag? Inte en chans. Benzema stannar.
Citera
2015-08-08, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialkonservativ
Benzema kommer inte gå förrän Real har gjort klart med en ersättare. Skulle Reus eller liknande skriva på kan jag förstå spekulationerna. Utifrån läget som är idag? Inte en chans. Benzema stannar.

Verkligen, varför skulle Real sälja sin enda anfallare?
Citera
2015-08-08, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialkonservativ

Du skulle kunna förstå spekulationerna om Real Madrid gjorde klart med en spelare på en helt annan position?
Citera
2015-08-08, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Du skulle kunna förstå spekulationerna om Real Madrid gjorde klart med en spelare på en helt annan position?

Är väl inte helt otänkbart att han syftar på att spela Ronaldo central med Reus till vänster?

Kvittar dock att spekulera då jag verkligen inte kan se Real släppa Benzema.
Citera
2015-08-08, 12:40
Medlem
Socialkonservativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor

Özil fick gå när Bale köptes. Di Maria fick gå när Rodriquez köptes. Olika positioner. Perez köper inte spelare för att passa in i rätt positioner. Han vill ha stjärnor och tränaren, oavsett vem det är, får anpassa sig efter det.

Vill man ha in en klasspelare, en ny galactico, är Reus ett högst tänkbart alternativ. Både Bale och Ronaldo hade kunnat spela i mitten istället för Benzema. Reus på en kant. Eller så kan tom Reus eller Rodriguez få en släpande nummer 9-roll.

Vill Perez få in en ny spelare som säljer tröjor finns det stor chans att Benzema hamnar på bänken, oavsett om den nya spelaren är ytter eller defensiv mittfältare för den delen.
Citera
2015-08-08, 12:54
Medlem
Ezzelinos avatar
22-årige ytterbacken Lucas Digne var inte med i truppen när PSG spelade sin första ligamatch för säsongen i går kväll. Han sägs vara nära att gå till Roma på ett säsongslångt låneavtal (1,5 miljoner euro) och en icke-obligatorisk köpoption (18 miljoner euro) nästa sommar. Digne tränades för några år sedan i Lille av Romacoachen Rudy Garcia.

Tottenham och Everton sägs vara intresserade av Milans Keisuke Honda.

Och Manchester United påstås vara beredda att betala rejält för att få Lazios argentinske landslagsmittfältare Lucas Biglia.
Citera
2015-08-08, 15:58
Medlem
http://www.calcio.nu/#!Atletico-Madrid-back-på-väg-till-Juventus/c56c/55c5f8470cf26ee108820861

Ska Atletico både tappa Miranda och Guilherme Siqueira? Tungt isåfall!
Citera
2015-08-08, 17:42
Medlem
Är det nu helt avgjort att Zlatan inte kommer spela i EPL denna säsong?
Citera
2015-08-08, 17:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jdahl
http://www.calcio.nu/#!Atletico-Madrid-back-på-väg-till-Juventus/c56c/55c5f8470cf26ee108820861

Ska Atletico både tappa Miranda och Guilherme Siqueira? Tungt isåfall!

Filipe luis är klar och Miranda har varit klar till inter länge nu, Atletico har värvat riktig bra i sommar
Citera
2015-08-08, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foobar2000
Filipe luis är klar och Miranda har varit klar till inter länge nu, Atletico har värvat riktig bra i sommar

Ja Miranda har varit klart länge, men Atletico har inte ersatt. Kom på att Luis kom tillbaka!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in