2013-12-06, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Det är väl inte så intressant exakt vilken medicin det är? Det är väl nån av alla hundratals varianter bensodiazepiner som finns. Stesolid, xanax, temesta..
zoloft
Citera
2013-12-10, 22:30
Medlem
Yngsjomordarens avatar
Någon som vet vad Micke Svensson är igång med? Kan inte drömma om att han sitter på kammaren och sover. Han har varit med ett tag nu som kreativ chef i bolaget.
Citera
2013-12-17, 14:19
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Vad handlar bråket som Fredrik och schulman haft om?
Citera
2013-12-17, 16:25
Medlem
swimp78s avatar
Vilket bråk syftar du på?
Vad föranleder frågan?
Citera
2013-12-19, 10:14
Medlem
Hulkapulkas avatar
Gäng. Stöld... Modus operandi tyder på att Filip Hammar nyligen blev kulturberikad:
http://www.expressen.se/noje/filip-h...olden-iskalla/

Det paradoxala är att han nyligen önskade att nationalister skulle misshandlas:
https://www.realisten.se/2013/09/19/...nationalister/

Antagligen är han för hjärntvättad att förstå att hans nyvunna erfarenhet med ungdomsgänget inte var en engångsföreteelse. Han tror säkert att det "råkade" bara vara en kulturberikning. (Jämför med Frederick Federlay)

OBS: jag vet ju inte vilka gärningsmännen är så resonemanget ovan bygger på ett antagande; ett antagande som jag ser som sannolikt.
Citera
2013-12-31, 04:46
Medlem
Prio4s avatar
Det finns en gästserie av Daniela Wilks i Rocky nummer 8 2009. Den handlar om att en sextonårig tjej blir förförd av en tv-kändis, han ser precis ut som Fredrik, heter Wiking, snackar om Bob Dylan, samtidigt som det är i Köping dom träffas, Filips hemstad.

Om inte det är en karikatyr av Fredrik så vet jag inte vad, sen om det har hänt eller inte lägger jag inte så stor vikt i.
Citera
2013-12-31, 09:42
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulkapulka
Gäng. Stöld... Modus operandi tyder på att Filip Hammar nyligen blev kulturberikad:
http://www.expressen.se/noje/filip-h...olden-iskalla/

De har ju uppenbarligen inte ens pratat med Filip Hammar
Hela artikeln är en transkribering av vad han sa i podden.

(Att det handlar om invandrare har du inga belägg för och är därför inte nåt att diskutera)
Senast redigerad av swimp78 2013-12-31 kl. 09:45.
Citera
2014-01-28, 17:24
Medlem
Pruttgrottas avatar
Filip och Fredrik har nytt på gång.

Det ska göras en långfilm och 5st avsnitt om Somalias bandylandslag.

För er som inte visste något om det här landslaget så är det ett integrationsprojekt i Borlänge kommun där nyinkommna somalier har värvats till Somalias "egna" bandylandslag och tränas utav förre VSK spelaren och Tillberga tränaren Pelle Fosshaug.

Filmen har premiär på nationaldagen och serien ska börja sändas inför valet.

Läs mer om detta här: http://vlt.se/kulturnoje/ttnoje/1.23...iter-blir-film

Bandy-VM pågår för fullt och Somalia som spelar i Grupp B har hittills förlorat 3 matcher och har en målskillnad på 1:47(1 mål gjorda och 47 insläppta).
Senast redigerad av Pruttgrotta 2014-01-28 kl. 17:26.
Citera
2014-01-29, 21:09
Medlem
Isnatts avatar
Jag tycker att Hammar sjönk lite när han instagramade en bild på en rundlagd asiat i bar överkropp från bandy-wm med en kommentar om att Somalias supporter drar av sig tröjan i 32 minusgrader.
Det handlade inte om att nån tog av sig en tröja i minusgrader, utan att han var tjock och såg rolig ut.
Dom har ju i flera år haft lustiga karaktärer med i sina program och sagt att dom alltid gjort det med värme och inte för att "visa upp skäggiga damen" på tv så vi framför tv-aparaterna kan glo storögt, men ibland slinker det ändå igenom att det ju faktiskt till en stor del är det det handlar om.

Och vilka är dom att göra sig lustiga på andras utseende och tillkortakommanden.
Citera
2014-02-26, 19:37
Bannlyst
Att döma utav deras Instagram så är dem ju på Jamaica nu, och dem har lagt upp flera bilder när personerna brevid dem röker. Röker dem själva måntro? Eller är det bara fludder som gäller? (ni som lyssnat på podcasten vet vad jag pratar om)
Citera
2014-02-26, 19:50
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt

Och vilka är dom att göra sig lustiga på andras utseende och tillkortakommanden.

Jaa du, hela deras karriär bygger ju förvisso på att göra sig lustiga över mindre vetande...

Tycker för övrigt det var rätt kul att Filip Hammar ondgjorde sig över sin arbetsbörda i en artikel i Aftonbladet (duons husorgan) och att hans fru fick ta hand om ungen. Det är väl ganska självvalt Filip? Tror nog han skulle ha råd att ta ett lite brejk och umgås med barnet men han väljer helt enkelt att inte göra det. Det är väl roligare att spela in ett nytt program än att byta blöjor.
Citera
2014-02-28, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Om det är mig du syftar på så får du gärna belägga ditt påstående med fakta, annars är det nog bäst att du håller tyst.
Detta är det roligaste jag har läst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in