2025-03-13, 18:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Fredrik!
Hörde ni inte att Fredrik Wikingsson är alla kvinnors dröm-man!?

Jag kan inte se honom ovanpå mig med en blodådra utpoppad i en svettig panna pumpandes och brölande som en älg, nej det kan jag inte. Det är väl kanske min egen ålder som ger sig till känna eller något.

Jaja leva och låta leva osv.
Citera
2025-03-14, 12:38
Medlem
shinystars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurasiatic
Jag kan inte se honom ovanpå mig med en blodådra utpoppad i en svettig panna pumpandes och brölande som en älg, nej det kan jag inte. Det är väl kanske min egen ålder som ger sig till känna eller något.

Jaja leva och låta leva osv.

Haha! Jag tycker att Fredrik är dö-snygg, men när du put it that way, hur många kvalar in på den liksom?
Citera
2025-03-14, 13:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shinystar
Haha! Jag tycker att Fredrik är dö-snygg, men när du put it that way, hur många kvalar in på den liksom?

Gimpmask, luta sig bak blunda och tänka på Sveriges bästa.

Same old.

https://music.youtube.com/watch?v=Yg4S9zoQ1KQ&si=dQqq7Cf4zmJ7rOJT
Citera
2025-03-14, 13:54
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ok cool, så vem av killarna är snyggast då?
Båda två är ganska attraktiva, fast på lite olika sätt.

Den ena är en kortväxt narcissist och mytoman som gillar orgier. Den andra är en nevrotisk och gapig hypokondriker med aggressionsproblem (i sportsammanhang). Han har även en ökänd mage (gasproblem utan dess like).

Pick and choose.
Citera
2025-03-14, 17:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Båda två är ganska attraktiva, fast på lite olika sätt.

Den ena är en kortväxt narcissist och mytoman som gillar orgier. Den andra är en nevrotisk och gapig hypokondriker med aggressionsproblem (i sportsammanhang). Han har även en ökänd mage (gasproblem utan dess like).

Pick and choose.

Nä de verkar lyckliga tillsammans om du fattar hur jag menar. Bäst att inte störa.
Citera
2025-03-14, 17:58
Medlem
upplaenningens avatar
Stämmer det att Filip är smygbög?
Citera
2025-03-14, 21:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av upplaenningen
Stämmer det att Filip är smygbög?

Jag har hört att han är en katolsk konvertit och att hans ungar numera har en amerikansk judisk extrapappa och halvsyskon.

Nej men det är väl lite så med många talking heads på dumburken att de tror de är för stora för Sverige samtidigt som de är för små för USA.

Men en broder i Jesus såklart.
Citera
2025-03-15, 11:03
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:
Jag har hört att han är en katolsk konvertit och att hans ungar numera har en amerikansk judisk extrapappa och halvsyskon.

Nej men det är väl lite så med många talking heads på dumburken att de tror de är för stora för Sverige samtidigt som de är för små för USA.

Men en broder i Jesus såklart.

Det har inte stoppat bögeri. Synda gör vi allihopa av olika anledningar.

Så det stämmer antagligen det jag frågade.
Citera
2025-04-14, 14:39
Medlem
Brukar kolla på deras Hela Röran avsnitt på Youtube ibland. Jag missade ju helt tv- programmet. Men såg Emma Andersson sedan förts bakom ljuset i typ,Aftonbladet. Men dom enbart sjuka i huvudet där. Vilket är roligt om man ser det med rätt ögon. 100 Höjdare var också något underhållande. Men sen vet jag inte. Dom verkar vara rätt underhållande snubbar åtminstone.
Citera
2025-04-15, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Brukar kolla på deras Hela Röran avsnitt på Youtube ibland. Jag missade ju helt tv- programmet. Men såg Emma Andersson sedan förts bakom ljuset i typ,Aftonbladet. Men dom enbart sjuka i huvudet där. Vilket är roligt om man ser det med rätt ögon. 100 Höjdare var också något underhållande. Men sen vet jag inte. Dom verkar vara rätt underhållande snubbar åtminstone.

Aktuell spaning!
Citera
2025-04-16, 10:28
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Fredrik!
Hörde ni inte att Fredrik Wikingsson är alla kvinnors dröm-man!?

Tycker Wikingson börjat få lite "Tantiga" drag i ansiktet som vissa män med "unga pojkaktiga" ansikten får när de närmat sig 50. Nån sorts degighet kring kinderna. Lite hamsterkinder som sin kompis.I tv är han heltäckt av nån sorts pancake makeup

Tror ärligt få kvinnor uppfattar Wikingson som sexig, med sin metalliska stämma, neurotiska entitlement, sina spaningar kring sina toalettbesök osv. Kan ni se honom i en "sensuell" situation?
Citera
2025-04-16, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stuckaturvagg
Aktuell spaning!
Spela roll din tönt. Hela tråden handlar om deras karriärer. Så fråga pappa om du får suga på hans klubba.
Ingen gillar väl helhjärtat dom som människor? Vilka slemmiga insmickrande fjantiga äckel. Dom var roliga tills 2004 typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in