2025-02-26, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Fredriks eget bolag går det dock fortsatt bra för med rekordomsättning och rekordvinst på 30 mille respektive 25 mille för 2024. I bolaget finns 155 mille så det går ingen nöd på den gamle vänsternissen Fredrik.
https://www.allabolag.se/foretag/fredrik-wikingsson-aktiebolag/stockholm/video-film-inspelning-produktion/2K2CEC8I5YIK9

En viss humor är det att han som en vänsternisse från landet uppträder som en klassisk brukspatron som själv roffar åt sig stora vinster medan personalen sägs upp ”av besparingsskäl” vilket främst handlar om att maximera den vinst som F&F kan roffa åt sig.

Man kan förstå att det går lite kärvt för deras produktionsbolag när de främst gör produktioner för det halvdöende Kanal 5 samt Discovery. Jag är förvånad att de inte har gjort fler produktioner för Netflix som ju är där antalet tittade minuter växer till skillnad från Kanal 5. Kanske har de försökt sälja in diverse projekt där men fått nobben likt Filip har fått när han har försökt sälja in diverse projekt i ”LA”.

155 miljoner på banken, men han fortsätter att slå underifrån!

Kan man inte bara hålla käften med sina vänsteråsikter om man själv badar i pengar och tillhör samhällets ekonomiska elit? De här superkapitalisterna har ingen aning om hur vanligt folk har det, trots alla exotiserande utflykter ute i landet. Sedan vet de naturligtvis heller ingenting om politik, vilket man blir pinsamt medveten om varje gång de yttrar sig.
Citera
2025-02-27, 23:33
Medlem
Oerongodiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
155 miljoner på banken, men han fortsätter att slå underifrån!

Kan man inte bara hålla käften med sina vänsteråsikter om man själv badar i pengar och tillhör samhällets ekonomiska elit? De här superkapitalisterna har ingen aning om hur vanligt folk har det, trots alla exotiserande utflykter ute i landet. Sedan vet de naturligtvis heller ingenting om politik, vilket man blir pinsamt medveten om varje gång de yttrar sig.

Så länge det är lönsamt så fortsätter han att basunera sina vänsteråsikter Det finns hur många som helst som gillar att höra sånt och ännu fler som gillar att låtsas att det är deras åsikter. De som gillar det snacket bryr sig inte om motsägelser mellan vad folk säger och vad folk gör.
Citera
2025-03-12, 13:50
Avslutad
Så vad är grejen med de här killarna då, de är överallt. Är de pojkvänner?

De har hållit på i 25 år jag har aldrig orkat kolla på dem? Är det som Jonna och Jocke?
Citera
2025-03-12, 15:06
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurasiatic

De har hållit på i 25 år jag har aldrig orkat kolla på dem? Är det som Jonna och Jocke?

Du har koll på ’Jonna och Jocke’ men känner knappt till Filip Hammar och Fredrik Wikingsson?
Citera
2025-03-12, 15:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du har koll på ’Jonna och Jocke’ men känner knappt till Filip Hammar och Fredrik Wikingsson?

Jag har barn och är för ung för Filip och Fredrik är jag rädd.
Citera
2025-03-12, 15:35
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Jag har barn och är för ung för Filip och Fredrik är jag rädd.

Jaha. Ok.

Ja Filip o Fredrik är typ exakt samma sak som Jonna o Jocke.
Citera
2025-03-12, 15:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jaha. Ok.

Ja Filip o Fredrik är typ exakt samma sak som Jonna o Jocke.

Ok cool, så vem av killarna är snyggast då?
Citera
2025-03-12, 17:50
Medlem
patajavels avatar
Citat:

Snygga kanske inte är deras grej heller. Gillar du mongon, så kör på mongot. Gillar du någon som skriker konstant, ta den andra.

Det är liksom vad man gillar
Citera
2025-03-12, 17:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Snygga kanske inte är deras grej heller. Gillar du mongon, så kör på mongot. Gillar du någon som skriker konstant, ta den andra.

Det är liksom vad man gillar

Det kanske är kul det låter lite som Statler and Waldorf i mupparna.
Citera
2025-03-13, 16:29
Medlem
Citat:

Googla, vet ja.
Citera
2025-03-13, 16:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stuckaturvagg
Googla, vet ja.

Jag gjorde det alltså hur hög panna kan en man ha?
Citera
2025-03-13, 18:33
Medlem
Citat:

Fredrik!
Hörde ni inte att Fredrik Wikingsson är alla kvinnors dröm-man!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in