2016-10-07, 11:03
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Så han inte var det innan så tror du han blir det nu då eller ?
Ingen aning. Skrev bara att jag hoppas att han steppar upp närvaron nu iaf. Men då måste han såklart offra en del grejer han gör nu och börja jobba på ett annat sätt, så vem vet om han är beredd på det
Citera
2016-10-07, 11:05
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Tänkte mer att de skulle prata om det i Breaking News.
Aha, det hade nog iofs också känts märkligt. De brukar väl inte vara så privata där? Men förr eller senare kommer han förstås prata om det på nåt sätt
Citera
2016-10-07, 11:31
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Tänkte mer att de skulle prata om det i Breaking News.

Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Aha, det hade nog iofs också känts märkligt. De brukar väl inte vara så privata där? Men förr eller senare kommer han förstås prata om det på nåt sätt

Det trodde jag också. I och med att de hänger ut allt och alla så verkar det lite fegt att "mörka", som det heter numera, sina egna tillkortakommanden.
Citera
2016-10-07, 12:03
Medlem
Black.Lipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Det trodde jag också. I och med att de hänger ut allt och alla så verkar det lite fegt att "mörka", som det heter numera, sina egna tillkortakommanden.

Det är väl mer beundransvärt när folk inte fläker ut sitt privatliv på bästa sändningstid?
Deras separation är deras business, om det hålls borta från deras program är det att anse som något bra.
Citera
2016-10-07, 12:07
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Lips
Det är väl mer beundransvärt när folk inte fläker ut sitt privatliv på bästa sändningstid?
Deras separation är deras business, om det hålls borta från deras program är det att anse som något bra.

Jo, men det finn ju inget att beundra med dessa två. Fläka ut är ju vad de gör.
Citera
2016-10-07, 12:09
Medlem
Black.Lipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Jo, men det finn ju inget att beundra med dessa två. Fläka ut är ju vad de gör.

Det är din högst personliga åsikt, vilket rimmar illa med att du vill att de ska fläka ut sig.
Citera
2016-10-07, 13:25
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Är kanske ett tecken i tiden att vi ens trodde att Filip skulle prata om seperationen. Var kanske helt otänkbart för 10-15 år sedan, men nu är man mer van att kändisar är öppna kring sina privatliv.
Citera
2016-10-07, 13:40
Medlem
Black.Lipss avatar
Citat:
Är kanske ett tecken i tiden att vi ens trodde att Filip skulle prata om seperationen. Var kanske helt otänkbart för 10-15 år sedan, men nu är man mer van att kändisar är öppna kring sina privatliv.

Det kan stämma, till och med Nick Cave öppnade sig som sin sons bortgång i en dokumentär, så egentligen är det inte helt oväntat om Filip skulle tala ut om separationen. Däremot, är det fortfarande tidigt och det är alltid bättre att göra uttalanden när det första dammet lagt sig ner.
Citera
2016-10-07, 13:49
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Det kan stämma, till och med Nick Cave öppnade sig som sin sons bortgång i en dokumentär, så egentligen är det inte helt oväntat om Filip skulle tala ut om separationen. Däremot, är det fortfarande tidigt och det är alltid bättre att göra uttalanden när det första dammet lagt sig ner.
Blir alltid fascinerad när det kommer till offentliga personers skilsmässa. Tror ni att de gör upp hur det ska komma ut? Har för mig att Alex Schulman och Katrin bestämde sig för att orsaken till skilsmässan inte skulle komma ut.
Citera
2016-10-07, 13:55
Medlem
Black.Lipss avatar
Citat:
Blir alltid fascinerad när det kommer till offentliga personers skilsmässa. Tror ni att de gör upp hur det ska komma ut? Har för mig att Alex Schulman och Katrin bestämde sig för att orsaken till skilsmässan inte skulle komma ut.

Det där kan nog styras utav hur ont blod som rinner mellan dem, och givetvis hur mycket pengar den ena parten ger till den andre. Men, sist så avgör nog hur kåt på media de visar sig vara i slutänden.
Jag har väldigt dålig koll på hur paret Hammar har figurerat utåt i media, så jag känner inte att jag har nog kött på benen för att göra en rättvis bedömning.
Citera
2016-10-07, 14:03
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Om man lyssnar på "veckans bläcka" Jennie och Karin Bastins podd så känns Jennie extremer etablerad i LA. Egna kontakter och nätverk, vänner, rutiner och faktiskt jobb. Jag tror snarare det är Jennie som vill bo kvar i staterna.

Det har väl nämnts förr. När jag skummade igenom någon intervju med Filip nämnde han att han kan tänka sig att flytta Vancouver (kanske inte var Vancouver. Större stad i Kanada i alla fall). Jag gissade redan då att förhållandet inte lär hålla. Lite svårt om man dras till olika ställen i världen.

Är Jennie förmögen själv eller är det Filip som har pengarna. Miljonär är han givetvis.
Citera
2016-10-07, 14:19
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Det där kan nog styras utav hur ont blod som rinner mellan dem, och givetvis hur mycket pengar den ena parten ger till den andre. Men, sist så avgör nog hur kåt på media de visar sig vara i slutänden.
Jag har väldigt dålig koll på hur paret Hammar har figurerat utåt i media, så jag känner inte att jag har nog kött på benen för att göra en rättvis bedömning.
Skulle inte säga att de tillhör Wallgren-falangen som lever på att visa upp sitt liv. F & F säljer snarare anekdoter de samlar på sig och udda människor. När Edward Blom var med och gjorde alkoglass är jag övertygad om att de tyckte att det blev bra TV. Kan känna att Blom är för medveten om sitt egna varumärke som en matglad spelevink att han överdriver sina karaktärsdrag när han är med i rutan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in