Nu har det gått snett för Hammar Har duon inte släppts in i Zimbabwe? Förbannad på den svenska ambassaden och människor som tar tillfälle att håna honom på twitter. Söndercurlad och förstår inte att det finns nationsgränser. Det kanske blir så när man skriver att man besökt Afrika 50 gånger. Afrika är en kontinent Inte ett land.
Det spelar ingen roll hur långt man åker om man ändå inte får huvet ur röven.
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Filip och Fredrik är ute och åker igen. Under inspelningen av "Jorden runt på 6 steg" blev man hindrade från att resa in i Zimbabwe.
Filip twittrar om sitt missnöje med den svenska ambassadens insats: "Behandlas som skit och med NOLL intresse av ambassaden i Zimbabwe. Får man bara störa i fredagsmyset om man sitter i finkan?"
Missade helt att du länkade samma artikel på andra sidan. Blev Lagos istället. Kvinnans svar från ambassaden tyder på att duon sökt särbehandling och ansett att den svenska ambassaden ska pressa Zimbabwe till att släppa in dom. Som att Sverige kan styra över andra länders beslut.
De sålde idag 6 steg till Kina. Undra vad de tjänade på den affären
Kul för dem! De har alltid gått sin egen väg jämfört med stora delar av den underhållning som till största del finns på vanlig TV. Roligt när det lönar sig.
Lustig formulering. Så duon har kämpat fram tills nu ekonomisk 60 miljoner för företaget är bara fickpengar. Jag blev dock lite förvånad. Är det första gången dom sålt ett format till ett annat land?
Lustig formulering. Så duon har kämpat fram tills nu ekonomisk 60 miljoner för företaget är bara fickpengar. Jag blev dock lite förvånad. Är det första gången dom sålt ett format till ett annat land?
Vem har sagt att de kämpat sig fram, förutom du då?
Nu har det gått snett för Hammar Har duon inte släppts in i Zimbabwe? Förbannad på den svenska ambassaden och människor som tar tillfälle att håna honom på twitter. Söndercurlad och förstår inte att det finns nationsgränser. Det kanske blir så när man skriver att man besökt Afrika 50 gånger. Afrika är en kontinent Inte ett land.
Jo, det jag menar är att Afrika inte är ett land. Bara för att man kommer in i Kenya behöver man inte bli insläppt i Nigeria eller Zimbabwe som i detta fall.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!