Citat:
Var har jag sagt det?
jag har sagt att killar med många sexuella partners ses och ser sig själva som "kungar".
Motsäger du detta?
Sen har jag skrivit att många killar på FB ofta säger att de med glädje skulle vilja kunna prostituera sig (för unga, snygga kvinnor då underförstått), är säkert lite samma fenomen som den mängd killar som kan tänka sig vara med i porrfilmer, men som när de väl tar chansen totalt floppar.
Verkligheten är liksom inte helt som tanken.
Sex är kul och häftigt, men det är faktiskt bara kul och häftigt när det grundas på äkta sexuella känslor, inte när det blir något som man tvingas göra pga ekonomi eller som man gör av "slentrian".
Och detta kan jag lova dig är ömsesidigt hos båda könen.
jag har sagt att killar med många sexuella partners ses och ser sig själva som "kungar".
Motsäger du detta?
Sen har jag skrivit att många killar på FB ofta säger att de med glädje skulle vilja kunna prostituera sig (för unga, snygga kvinnor då underförstått), är säkert lite samma fenomen som den mängd killar som kan tänka sig vara med i porrfilmer, men som när de väl tar chansen totalt floppar.
Verkligheten är liksom inte helt som tanken.
Sex är kul och häftigt, men det är faktiskt bara kul och häftigt när det grundas på äkta sexuella känslor, inte när det blir något som man tvingas göra pga ekonomi eller som man gör av "slentrian".
Och detta kan jag lova dig är ömsesidigt hos båda könen.
Du skrev tidigare:
"Snarare dubbelmoral att de själva glatt hade velat vara i hennes position, hade de varit det hade de betraktat sig själva som kungar och absolut värd att få alla möjliga partners."
Alltså, enligt dig vill män vara i en prostituerads position och de hade då sett sig som kungar.
Citat:
Män behöver inte ljuga om antalet sexuella partners. Kvinnor bryr sig bara om det är extremt många. Men kvinnor tvingas ofta till det, för att där sitter gossar som du som tycker att kvinnors sexualitet och sexuella erfarenhet med andra! är sunkigt.
Vilket var min poäng.
Vilket var min poäng.
Det finns män som ljuger uppåt.
När jag var oskuld ljög jag för mitt första ligg att jag inte var det (som du skriver vill tjejer ha killar med erfarenhet).

Citat:
Du får väl ha vilken preferens du vill. Det jag gör är att ifrågasätta smartheten och ologiken i din preferens. Vad grundar den sig på? Varför har du denna åsikt kring just kvinnor och inte män?
Varför tycker du att kvinnor blir "skitiga" av sex, men inte män?
Fattar du inte hur komplett absurt denna syn är anno 2015?
Snack, alla kvinnor kan inte "knulla runt"…det är liksom en idiotisk FB fördom.
Är du 50+, fet och/ eller anskrämlig som kvinna so forget att du kan lägga tassarna på nån ung snygging.
Sen kan du vända på det också.
En man som knullar runt med precis allt som rör sig som han egentligen inte vill ha…hur attraktivt är det egentligen?
Varför tycker du att kvinnor blir "skitiga" av sex, men inte män?
Fattar du inte hur komplett absurt denna syn är anno 2015?
Snack, alla kvinnor kan inte "knulla runt"…det är liksom en idiotisk FB fördom.
Är du 50+, fet och/ eller anskrämlig som kvinna so forget att du kan lägga tassarna på nån ung snygging.
Sen kan du vända på det också.
En man som knullar runt med precis allt som rör sig som han egentligen inte vill ha…hur attraktivt är det egentligen?
Det är ingen FB-fördom. På exempelvis en sexkontaktsida får de flesta tjejer betydligt fler erbjudanden på en dag än vad de flesta killar får på ett helt år.
Jag känner ingen tjej i min ålder som inte skulle kunna skaffa ett ONS hur enkelt som helst. Det säger alltså inget om hennes attraktionsvärde.
Citat:
Kvinnor är i regel något petigare med vilka hon väljer. Om en attraktiv kvinna kan få många attraktiva pojkar i säng, så är ju det exakt lika mycket tecken på att hon just är attraktiv på marknaden, precis som en man eller hur?
Nej, eftersom det är tusen gånger enklare för en tjej. Återigen, kolla på internet där du inte kan jämföra den mängd erbjudanden killar och tjejer får.
De tjejer som jag vet legat runt med väldigt många har sällan varit väldigt attraktiva utan snarare helt genomsnittliga .De kan ligga runt eftersom män tar vad de får.
Citat:
Skillnaden är att gossar som du har 2 kriterier, en för de som ni knullar med, och en helt annan för de som ni ska bilda partnerskap med. Den första gruppen föraktar ni, fast de kvinnorna lever och gör exakt det som ni själva gör. Den andra gruppen får er respekt…för vad?
Kvinnor kan också ha 2 prioriteringar och ligga med män som de absolut inte vill inleda partnerskap med, men vi brukar i regel inte kuta runt och förakta dessa, se ner på dem eller kalla dem för massa dynga. Vi skiljer liksom på mäns egenskaper som individer från deras sexualitet. DÄR har du din dubbelmoral, du sätter likhetstecken mellan kvinnors egenskaper som människor och deras sexualitet.
Liksom så fjantigt fördomsfullt detta, så jag saknar ord.
Vi är 2 kön, BÅDA äger en sexualitet och lust. Är ju FAN att kvinnor inte ska få lov äga och ha sin sexualitet i fred, utan att sånna som du ska hålla på och uppbära och spä massa gammal fördomsfull dynga.
Kvinnor kan också ha 2 prioriteringar och ligga med män som de absolut inte vill inleda partnerskap med, men vi brukar i regel inte kuta runt och förakta dessa, se ner på dem eller kalla dem för massa dynga. Vi skiljer liksom på mäns egenskaper som individer från deras sexualitet. DÄR har du din dubbelmoral, du sätter likhetstecken mellan kvinnors egenskaper som människor och deras sexualitet.
Liksom så fjantigt fördomsfullt detta, så jag saknar ord.
Vi är 2 kön, BÅDA äger en sexualitet och lust. Är ju FAN att kvinnor inte ska få lov äga och ha sin sexualitet i fred, utan att sånna som du ska hålla på och uppbära och spä massa gammal fördomsfull dynga.
Och varför skulle de egenskaper som män bedöms efter vara logiska?
Varför är det mer logiskt att attraheras av typ kändisskap eller alfa-killar snarare än oskuld?
Det är väl lika logiskt/ologiskt?