2015-05-16, 21:06
Medlem
Doktorphils avatar
Alltså , vad är det högsta gaget som en svensk skådis fått vid ett tillfälle för en film i Hollywood ?

Någon som har koll eller en kvalificerad gissning?
Citera
2015-05-16, 21:10
Medlem
skylten92s avatar
Inte helt säker, men kan tänka mig att Joel Kinnaman får en stor kosing för kommande Suicide Squad filmen.
Citera
2015-05-16, 21:16
Medlem
karlolof89s avatar
Stellan eller herr Stormare skulle jag gissa på
Citera
2015-05-16, 21:17
Medlem
Mr.Maazes avatar
Fick inte Noomi Rapace en hel del för den kassa filmen med Charlize Theron? Prometheus tror jag den hette. Eller det var kanske bara Aftonbladet som höjde hennes skådespelarinsats till skyarna?
Citera
2015-05-16, 21:17
Medlem
smurflers avatar
Jag tror att Dolph Lundgren ligger jävligt bra till. Han var ju nästan i samma stil som Sly ett tag - riktigt stor. Borde fått finfin kosing för Rocky-filmen.

Stellan Skarsgård har ju också varit med i många A-listmovies. Greta Garbo var ju världsstjärna på sin tid, men då antar jag att man inte fick tillnärmelsevis lika mycket betalt, inflation inräknat.
Citera
2015-05-16, 21:19
Medlem
563f7031s avatar
Förmodligen Puma Swede efter nån gangbang-anal eller nåt.

Men Dolph Lundgren sägs väl vara god för 120 000 miljoner, så nog har han dragit in mycket vid ett enda tillfälle, gissar att nån av Expandablesfilmerna drog in mycket.

Annars nån Skarskård.
Citera
2015-05-16, 21:36
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 563f7031

Men Dolph Lundgren sägs väl vara god för 120 000 miljoner, så nog har han dragit in mycket vid ett enda tillfälle, gissar att nån av Expandablesfilmerna drog in mycket.

Annars nån Skarskård.

Oavsett dollar eller kronor, så låter det som väldigt mycket.....
Citera
2015-05-16, 21:54
Medlem
Reevess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 563f7031

Annars nån Skarskård.

15 miljoner dollar skrivs det på flera ställen. 120 miljarder tror jag inte på ett dugg.
Citera
2015-05-16, 21:55
Medlem
Soulsurfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Maaze
Fick inte Noomi Rapace en hel del för den kassa filmen med Charlize Theron? Prometheus tror jag den hette. Eller det var kanske bara Aftonbladet som höjde hennes skådespelarinsats till skyarna?
Kollade upp detta, hennes taxerade inkomst för 2012 då hon gjorde Prometheus var 7,6 miljoner kronor, men där i ingår även andra roller med säkerhet. Inte särskilt mycket mao.
Citera
2015-05-16, 21:57
Medlem
freeriderXIIs avatar
Räknar man med inflationen så kanske Ingrid Bergman ligger etta eller Greta Garbo?

De var större i Hollywood är någon av våra nuvarande är.
Citera
2015-05-16, 22:08
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsurfer
Kollade upp detta, hennes taxerade inkomst för 2012 då hon gjorde Prometheus var 7,6 miljoner kronor, men där i ingår även andra roller med säkerhet. Inte särskilt mycket mao.
Nja, vad hon tar ut i lön från sitt bolag är ju inte samma sak som vad bolaget, hon med andra ord, tjänar på ett år. Snarare är det nog så att hon tjänar massor mer än vad hennes inkomstuppgifter visar. Du får ju bara rätt siffra om du kollar upp vad hennes bolags omsättning senaste året var.
Citera
2015-05-16, 22:35
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reeves
15 miljoner dollar skrivs det på flera ställen. 120 miljarder tror jag inte på ett dugg.

120 miljarder tycker jag låter rimligt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in