Citat:
Ursprungligen postat av
Potifar2
Bilden av GM jag får är att han redan sedan tidigare är udda och rent krasst är det kanske så att när en udda fågel väl hamnar i kris kanske det är stor risk att det barkar utför rejält?
Saker som sticker ut:
Han ska i övre medelåldern ha haft ett förhållande med en ungdom.
Han blev mellan 50 och 55 års ålder pappa.
Han ska enligt uppgift vid något tillfälle burit udda skor av helt olika typ på fötterna.
Han ska enligt egen uppgift tydligen blivit mobbad på jobbet och verkar vara lite utanför.
Han ska ha varit pessimistiskt lagd och även en slacker med rättning av prov etc.
Han har ljugit för eleverna om att han fortfarande är gift.
Det där med att han hade en sandal på ena foten berodde på att han hade skadat sig och var tvungen att ha bandage..
Minns även en gång när det var mot slutet i andraklass och han frågade vad vi skulle göra på sommarlovet, då någon sa att dom skulle till Thailand och köpa en fru (på skämt)
Då hade han skrattat till lite och frågat om vi inte kunde få bättre än så. haha
Minns att han var pappaledig första terminen så vi hade en vikarie. Grejen var att vi har 3-4 stycken som hade fuskat på ett prov och vi blev påkomna av vikarien. Så det blev samtal med rektor m.m och vi nekade ju såklart!

Dock fick vi F i kursen av vikarien....
Men bara någon vecka efter detta var Benny tillbaka och frågade varför vi hade F, vi svarade bara att det hade blivit något missförstånd med vikarien. Han suckade och sa "jaja jag orkar inte kolla in i detta, jag sätter ett E"
Så en slacker kan man nog säga att han var.