2015-05-14, 18:06
Medlem
Hej.

Jag är en privatperson som vill starta en hemsida. Jag har försökt att rita upp en design om och om igen och började även att koda på min senaste men dethär med att skapa en webDesign är verkligen inte min grej.

Jag vill helt enkelt köpa en webdesign som är gjord efter mina krav.
Vart på nätet är bästa stället att ge detta 1 chans på? Freelancer sidor? specifika företag? Personer som gör jobb gratis eller väldigt billigt pgr. av att de vill fylla sin porfolio etc?
Vill självfallet komma undan så billigt som möjligt då detta är ett privat projekt.
Det behöver inte vara en jätteavancerad webdesign utan 1 rätt simpel men som ändå ser proffessionell ut..
Jag vet inte priser runt detta, vilken summa behöver man punga ut?
Citera
2015-05-14, 18:11
Medlem
smurflers avatar
Beroende på vad du vill ha kan Wordpress vara ett alternativ. Till och med någon med noll erfarenhet kan få det att fungera, och det finns mååååååånga gratismallar som kanske är exakt vad du söker.
Citera
2015-05-14, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smurfler
Beroende på vad du vill ha kan Wordpress vara ett alternativ. Till och med någon med noll erfarenhet kan få det att fungera, och det finns mååååååånga gratismallar som kanske är exakt vad du söker.
Har kollat igenom wordpess. Det finns inget theme som passar min hemsida tyvärr :/
Citera
2015-05-14, 18:25
Medlem
smurflers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satell
Har kollat igenom wordpess. Det finns inget theme som passar min hemsida tyvärr :/
Vad är det du behöver då?
Citera
2015-05-14, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smurfler
Vad är det du behöver då?
Det är mer åt datig - webdesign hållet jag behöver.
Citera
2015-05-14, 18:56
Medlem
olasvenssons avatar
http://sv.wix.com/
Citera
2015-05-15, 12:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av satell
Det är mer åt datig - webdesign hållet jag behöver.
Du måste berätta mer om din idé och komma fram med en budget.
En enkelt dejtingsida kostar flera tusen att få fram eftersom det finns så mycket som ska göras.

Att skapa en väldigt enkel dejtingsida så hamnar du mellan 50 000 kr och 150 000 kr, beroende på vilka funktioner och hur mycket grafiskt arbete webbplatsen behöver.
Citera
2015-05-19, 23:47
Medlem
Här är en av de svenska sidor där man kan skicka in uppdrag och få frilansare att buda om dem: http://okelii.com/. Verkar likt många liknande sidor vara rätt många frilansare/uppdragssökare i förhållande till de som postar uppdrag så du som uppdragsgivare borde kunna få någon som nappar även för ett billigare pris, särskilt som andra har nämnt- att de försöker bygga upp en portfolio, fortfarande pluggar eller så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in