Hej
Helt plötsligt började jag läsa på om hur länge man kan ha kukringar och blev vettskrämd då det står att 30 min är max. När jag, eller vänta låt oss säga min kompis
, edgat och dessutom varit rejält påtänd på tjack har använt mig av min hemmagjorda kukring som är ett helt vanligt totteband i ibland säkert 8 timmar i sträck och dessutom flera åttatimmars perioder med bara några timmars vila emellan.. (ni som tjackrunkar kan säkert relatera). Oavsett så läste jag då att man kan drabbas av, citerar wikipedia "Medical issues[edit]
Cock rings that are too tight, or worn for too long can be dangerous: this may cause priapism, a medical emergency that, if not treated promptly, can result in severe and permanent damage, including penile gangrene that can result in the destruction and possible amputation of the penis. Rings for erectile dysfunction are invariably supplied with the instruction that they should not be left on for more than thirty minutes. Falling asleep with a ring on is a particular danger. This may lead to temporary or permanent nerve damage. Numbness in the glans penis, penis becoming cold or penis becoming white may be signs that a cock ring has been worn for too long and medical advice should be sought." Tänker just på det här Gangrene som är något fruktansvärd jävla dödhudavlossning. Det jag vill komma till kan detta uppstå typ närsomhelst bara för att man gjort såhär ex antal gånger eller är det något som dyker upp då man väl är i akten så att säga.. då man t.ex. glömt den på, somnar och vaknar upp med en rutten balle, OSIS, kan ju hända. Min fråga är kan jag gå rundor med en "latent" gangrene och helt plötsligt vakna upp med död kuk fastän det var veckor eller månader sedan jag använde kukringen förlänge och dock inte vid det tillfället fick några symptom?
Ursäktar detta makabra inlägg och dåligt språk osv men blev skitnojjig hahaha faaan vill inte vakna upp om ett halvår med död kuk ....
Har f.ö. inga symptom ballen funkar som den ska står på morgn, samma känsel i hela meckapären osv osv
tacksam för kvickt svar och inga jävla troll!!!!!!!!!!!!!
Helt plötsligt började jag läsa på om hur länge man kan ha kukringar och blev vettskrämd då det står att 30 min är max. När jag, eller vänta låt oss säga min kompis
, edgat och dessutom varit rejält påtänd på tjack har använt mig av min hemmagjorda kukring som är ett helt vanligt totteband i ibland säkert 8 timmar i sträck och dessutom flera åttatimmars perioder med bara några timmars vila emellan.. (ni som tjackrunkar kan säkert relatera). Oavsett så läste jag då att man kan drabbas av, citerar wikipedia "Medical issues[edit]Cock rings that are too tight, or worn for too long can be dangerous: this may cause priapism, a medical emergency that, if not treated promptly, can result in severe and permanent damage, including penile gangrene that can result in the destruction and possible amputation of the penis. Rings for erectile dysfunction are invariably supplied with the instruction that they should not be left on for more than thirty minutes. Falling asleep with a ring on is a particular danger. This may lead to temporary or permanent nerve damage. Numbness in the glans penis, penis becoming cold or penis becoming white may be signs that a cock ring has been worn for too long and medical advice should be sought." Tänker just på det här Gangrene som är något fruktansvärd jävla dödhudavlossning. Det jag vill komma till kan detta uppstå typ närsomhelst bara för att man gjort såhär ex antal gånger eller är det något som dyker upp då man väl är i akten så att säga.. då man t.ex. glömt den på, somnar och vaknar upp med en rutten balle, OSIS, kan ju hända. Min fråga är kan jag gå rundor med en "latent" gangrene och helt plötsligt vakna upp med död kuk fastän det var veckor eller månader sedan jag använde kukringen förlänge och dock inte vid det tillfället fick några symptom?
Ursäktar detta makabra inlägg och dåligt språk osv men blev skitnojjig hahaha faaan vill inte vakna upp om ett halvår med död kuk ....
Har f.ö. inga symptom ballen funkar som den ska står på morgn, samma känsel i hela meckapären osv osv
tacksam för kvickt svar och inga jävla troll!!!!!!!!!!!!!
DVS den kan bara ruttna bort NÄR man stryper blodtillförsel för länge inte NÄRSOMHELST FÖR att man ströp blodtillförsel förlänge?