Citat:
Ursprungligen postat av
finskan-68
Jag har nu fått bekräftat att det jag sagt,det är inget skitsnack -så jag behöver inga fler påhopp tack.
Polisutredningen får nu visa vad som hänt henne.
Hej Finskan!
Du känner någon som du påstår ska vara vän till den avlidna..Jag kommer med ett vänskapligt förslag till dig, se över din umgängeskrets!
Det din väninna säger stämmer inte men jag inser att det var vad folk trodde först när det gällde den avlidna sonens död. Vi som dock tillhör den innersta kretsen, som faktiskt är vänner till familjen vet vad som hände sen - hans dödsfall var varken självmord eller på något sätt alls missbruksrelaterat heller. Han dog av naturliga orsaker, väldigt oväntat men sånt som händer tyvär.
Vi, i samma krets, vet också hur hårt det tog på familjen, hur mycket de har lidit.
Vi vet att den kvinna som nu har lämnat det här livet har gjort det på ett ytterst onaturligt sätt och vi vet också att det finns två barn, förvisso myndiga men ändock barn, som idag är helt förkrossade.
De barnen kan läsa här och läsa det skitsnack som skrivs, känns det fortfarande bra att ha kommit med spekulationer om överdos o.s.v?
Finskan, jag funderar också lite på om du själv har barn..
Hur skulle du vilja att de behandlades efter din död?
Skulle du vilja att det skvallrades om din familj här?
Hur skulle dina barn känna då?
Eller skulle du vilja, så som jag önskar de här barnen, att de fick sörja i fred?
De är ju trots allt väldigt oskyldiga..